Vi nåede det ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Mira0911

Planen var i Fredags at vi skulle på sygehuset op til Julies Oldefar... Og vi havde glædet os til det... Fredag morgen kl. 8.30 ringer min mor og siger at hun er blevet kaldt på sygehuset da hans vejr trækning var dårligt... Hun var på sygehuset omkring kl. 10.00 - 9.55 døde han...
Jeg er så ked af vi ikke var deroppe nogen dage før...
Min mor sagde at det skulle vi kun være glade for vi ikke var, for han var begyndt at skælde min mor rigtig voldsomt ud, hver gang hun besøgte ham... Og det ville hun ikke byde mig og Julie...

Et og andet sted er det fint at han er død  - Istedet for at skulle ligge og lide..
Han døde af kræft.. Han sagde nej tak til alt smertestillende her til sidst - Han havde opgivet at leve..

Så øv - At vi ikke nåede det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

MaleneG

Dutte84 skriver:

Planen var i Fredags at vi skulle på sygehuset op til Julies Oldefar... Og vi havde glædet os til det... Fredag morgen kl. 8.30 ringer min mor og siger at hun er blevet kaldt på sygehuset da hans vejr trækning var dårligt... Hun var på sygehuset omkring kl. 10.00 - 9.55 døde han...
Jeg er så ked af vi ikke var deroppe nogen dage før...
Min mor sagde at det skulle vi kun være glade for vi ikke var, for han var begyndt at skælde min mor rigtig voldsomt ud, hver gang hun besøgte ham... Og det ville hun ikke byde mig og Julie...

Et og andet sted er det fint at han er død  - Istedet for at skulle ligge og lide..
Han døde af kræft.. Han sagde nej tak til alt smertestillende her til sidst - Han havde opgivet at leve..

Så øv - At vi ikke nåede det...

ville blot give dig en trøstende krammer med på vejen

Anmeld

7. juni 2009

Marcus´s mor

Eii
Jeg prøvede det samme med min mormor, hun var super frisk, fandt på pludselig en kraft knude, og døde 1 uge efter, troede også jeg havde masser af tid til at komme og besøge hende..
Det får en til at tænke over livet, og tiden man har..

Anmeld

7. juni 2009

Sweet1978

Det kan værre hårdt - ved det - men så kan i da i det mindste huske ham på den gode måde og det er vigtigt.

Anmeld

7. juni 2009

wamse

Lige en krammer herfra

Anmeld

7. juni 2009

Mira0911

Tak skal i have allesammen... ;O) 

Anmeld

7. juni 2009

Nanna1985

Det gør mig ondt med din morfar

Sender dig en KÆMPE trøste

Anmeld

7. juni 2009

Pige2009

Jeg kondolerer. Det vigtigste er at han nu har det godt og har fået fred. En ny er født på himlen...

Anmeld

7. juni 2009

missKat

mine tanker til dig og familien

Anmeld

7. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ej søde.. har først set din tråd nu!
kæmpe knus til dig !!
Kan godt forstå det er hådt I ikke nåede det, men din mor har nok ret i at det var fint I ikke skulle en skæld ud igennem! Husk ham for alle de gode ting, som vi snakkede om, og godt at han endelig har fået fred!
Føler med dig og din familie!
Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.