Lykkepiller (Mirtazapin Actavis)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.008 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er startet på lykkepiller efter jeg har fået konstateret middelsvær depression og post traumatiskstress fra mit forhold med min eksmand.

Jeg har fået disse ved navn Mirtazapin og da jeg ikke har taget andre piller end smertestillende og til blærebetændelse ville jeg høre om der skulle være en med noget erfaring ved disse piller eller bare lykkepiller.

Jeg starter først til traumepsykolog om et par uger

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Kloster

Har ikke selv erfaring med det, men prøv at læs om medicinen her:

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/4158

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Har ikke selv erfaring med det, men prøv at læs om medicinen her:

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/4158

Har læst indlægssedlen, det skulle jeg ikke!..

Men jeg prøver denne Tak

Anmeld

23. november 2012

Kloster

Anonym skriver:

Har læst indlægssedlen, det skulle jeg ikke!..

Men jeg prøver denne Tak

Jo selvfølgelig skal du læse indlægssedlen  Du skal da vide, hvad du kommer i munden

Held og lykke med det og lyt til din krop

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Jo selvfølgelig skal du læse indlægssedlen  Du skal da vide, hvad du kommer i munden

Held og lykke med det og lyt til din krop

Tusind tak

Anmeld

23. november 2012

Studerendemor

Jeg har taget dem i knap to år, og trappede ud af dem i løbet af aug. Jeg har kun negative erfaringer med dem, så hvis du har mulighed for det, vil jeg anbefale at du får andet medicin... 

Anmeld

23. november 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Hej

Jeg er startet på lykkepiller efter jeg har fået konstateret middelsvær depression og post traumatiskstress fra mit forhold med min eksmand.

Jeg har fået disse ved navn Mirtazapin og da jeg ikke har taget andre piller end smertestillende og til blærebetændelse ville jeg høre om der skulle være en med noget erfaring ved disse piller eller bare lykkepiller.

Jeg starter først til traumepsykolog om et par uger

Kh

Hej. Jeg undre mig meget over du får dem mod depression. Det er et anti depressivt medicin ja. Men de fleste læger udskriver dem som et sovemiddel da de har kræftige bivirkninger som man bliver enormt træt af. Min kæreste får dem til at sove på. Ligeledes fik min mor dem. Min far har fået dem samt min lillebror så kender en del til dem.
Hvis jeg f.eks ikke kan sove tager jeg en kvart som svarer til 3,75 mg og jeg går ud som et lys. Jeg får andet antidepressivt medicin samt smertestillende mdicin imod mit piskesmæld.
Hvor mange mg får du? Hvis jeg må spørger?

Anmeld

23. november 2012

Studerendemor

michelledam skriver:

Hej. Jeg undre mig meget over du får dem mod depression. Det er et anti depressivt medicin ja. Men de fleste læger udskriver dem som et sovemiddel da de har kræftige bivirkninger som man bliver enormt træt af. Min kæreste får dem til at sove på. Ligeledes fik min mor dem. Min far har fået dem samt min lillebror så kender en del til dem.
Hvis jeg f.eks ikke kan sove tager jeg en kvart som svarer til 3,75 mg og jeg går ud som et lys. Jeg får andet antidepressivt medicin samt smertestillende mdicin imod mit piskesmæld.
Hvor mange mg får du? Hvis jeg må spørger?

TS skriver også at hun har PTSD, hvor en af symptomerne er søvnløshed/besvær. Af en depression kan der også medføres søvnproblemer, angst om natten osv. 

Anmeld

23. november 2012

Mother-love

skrivemaskine skriver:

TS skriver også at hun har PTSD, hvor en af symptomerne er søvnløshed/besvær. Af en depression kan der også medføres søvnproblemer, angst om natten osv. 

Jeg ved godt hvad det er min kæreste lider selv af det. Og han får cymbalta og såde andre ved siden af.

Anmeld

23. november 2012

Studerendemor

michelledam skriver:

Jeg ved godt hvad det er min kæreste lider selv af det. Og han får cymbalta og såde andre ved siden af.

Ok. Hvad er det så du undrer dig over?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.