Den lange ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Putomanen

M (: skriver:

Jeg testede også bragende negativ to dage før testdag, men den var alligevel positiv to dage over.. 

Det skulle være 1 dag før testdag, så jeg har desværre ikke de store forhåbninger.

Jeg vil ikke teste igen, men venter bare på mens eller BP. Det er ret svært at tro på nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

M (:

Putomanen skriver:

Det skulle være 1 dag før testdag, så jeg har desværre ikke de store forhåbninger.

Jeg vil ikke teste igen, men venter bare på mens eller BP. Det er ret svært at tro på nu...

Ja, det kan jeg godt forstå.. Øv

Hvor mange forsøg har i endnu?

Anmeld

26. november 2012

Putomanen

Ja, det kan jeg godt forstå.. Øv

Hvor mange forsøg har i endnu?

Vi har ikke flere forsøg tilbage i det offentlige, dette var det sidste.

Så næste skridt bliver det private, når vi har sparret penge nok op. Heldigvis gik vi igang med at sparre op for et stykke tid siden, så vi starter ikke helt fra bunden.

Anmeld

26. november 2012

M (:

Vi har ikke flere forsøg tilbage i det offentlige, dette var det sidste.

Så næste skridt bliver det private, når vi har sparret penge nok op. Heldigvis gik vi igang med at sparre op for et stykke tid siden, så vi starter ikke helt fra bunden.

Ej, så er det bare endnu mere uretfærdigt  - hvis bare man kunne dele sine forsøg med andre.. 

Anmeld

26. november 2012

Putomanen

Ej, så er det bare endnu mere uretfærdigt  - hvis bare man kunne dele sine forsøg med andre.. 

Ja, de 3 forsøg virker ikke altid fair. Jeg ville gladeligt tage imod nogle ekstra forsøg

Forhåbentlig kan det priavte finde præcist det, som virker for os

Anmeld

26. november 2012

M (:

Putomanen skriver:

Ja, de 3 forsøg virker ikke altid fair. Jeg ville gladeligt tage imod nogle ekstra forsøg

Forhåbentlig kan det priavte finde præcist det, som virker for os

Ja, og forhåbentlig snart! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.