Den lange ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Putomanen

Så er jeg her igen - i den laaange ventetid.

Der er 5 dage til BP og 2 dage til jeg ifølge mine beregninger skulle være 4+0, hvis jeg er gravid. Og jeg er ved at blive sindssyg.

Jeg tænker, at mine mens-smerter helt klart skyldes en graviditet, at min spontane næseblod i går, som jeg ellers ikke har haft i 10 år, skyldes en graviditet, osv.

Lige bagefter er jeg helt overbevist om, at det aldrig lykkes for os, og at de manglende symptomer skyldes, at jeg ikke er gravid.

Jeg hader den ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

WantingBaby2012

Putomanen skriver:

Der er 5 dage til BP og 2 dage til jeg ifølge mine beregninger skulle være 4+0, hvis jeg er gravid. Og jeg er ved at blive sindssyg.

Jeg tænker, at mine mens-smerter helt klart skyldes en graviditet, at min spontane næseblod i går, som jeg ellers ikke har haft i 10 år, skyldes en graviditet, osv.

Lige bagefter er jeg helt overbevist om, at det aldrig lykkes for os, og at de manglende symptomer skyldes, at jeg ikke er gravid.

Jeg hader den ventetid

for at det lykkes for jer... 

Kan sagtens forestille mig at ventetiden og uvisheden må være ulidelig! Jeg skal selv have taget æg ud på mandag og lagt op igen onsdag... Og allerede nu jeg det svært at vente med at få ren besked synes jeg! 

Anmeld

23. november 2012

tarkoflen

Åhh hvor jeg for jer! Og håber at alle tegnene er til den rigtige side!

Anmeld

23. november 2012

nielsen80

23. november 2012

Putomanen

WantingBaby2012 skriver:

for at det lykkes for jer... 

Kan sagtens forestille mig at ventetiden og uvisheden må være ulidelig! Jeg skal selv have taget æg ud på mandag og lagt op igen onsdag... Og allerede nu jeg det svært at vente med at få ren besked synes jeg! 

Jeg misunder dig bestemt ikke, at du snart skal igennem samme ventetid. Der er generelt rigtig meget ventetid i behandlingsverden, men den sidste ventetid inden BP er virkelig den værste.

Mange tak, jeg  også for dig!

Anmeld

23. november 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Åhh hvor jeg for jer! Og håber at alle tegnene er til den rigtige side!

Det håber jeg også, selvom det er meget meget små tegn.

Anmeld

23. november 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Mange tak

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

Putomanen skriver:

Jeg hader den ventetid

alt hvad jeg kan for at den er der for jer 

Jeg blev selv insemineret forrige fredag.... og selvf. er ALT tegn på at den er der. MEN, det er ikke lige så slemt som sidst.

Så er spændt på hvad den kommende uge vil vise

Anmeld

23. november 2012

Putomanen

Milla-Victoria's mor skriver:

alt hvad jeg kan for at den er der for jer 

Jeg blev selv insemineret forrige fredag.... og selvf. er ALT tegn på at den er der. MEN, det er ikke lige så slemt som sidst.

Så er spændt på hvad den kommende uge vil vise

Mange tak, du får masser af  tilbage

Vi må håbe, at det er vores tur

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

Ja for dælen

Takker

Har du testdag d. 28 eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.