Læge eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2009

Sweet1978

I øvrigt er det 2½ døgn det fra jo natten til fredag ikke natten fra så det er hele fredag hele lørdag og idag, men er nu stadig rolig. Hun har lige sovet en halv time på sofaen, nåede ikke at få hende op i senge for det sagde bare bang. Og da hun vågnede skulle vi hen i køleskabet for at hente noget mere kogt vand og hun fik øje på youghurterne og selv om hun ikke snakker særligt godt endnu var det tydeligt hvad hun bad om så vi prøvede men det kom op igen, men bare det at hun gider prøve er jo gode tegn.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Millepus

Jeg vil mene at det kan ikke skade at ringe.
Har hun stadigvaek lige saa mange vaade bleer som hun plejer? Med baade feber og opkastninger er der store chancer for at hun kunne blive dehydreret. Naar du giver hende noget at spise er det nok bedst hvis du holder dig fra maelkeprodukter.
God Bedring
Camilla

Anmeld

7. juni 2009

Sweet1978

Millepus skriver:

Jeg vil mene at det kan ikke skade at ringe.
Har hun stadigvaek lige saa mange vaade bleer som hun plejer? Med baade feber og opkastninger er der store chancer for at hun kunne blive dehydreret. Naar du giver hende noget at spise er det nok bedst hvis du holder dig fra maelkeprodukter.
God Bedring
Camilla

Ja der er stadig våde bleer men ikke så tunge som de plejer, og hun har også lige lavet stort så noget kommer da igennem. Jeg ringer til lægen imorgen hvis det ikke går bedre, så kan jeg få en tid, gider ikke køen ved vagtlægen idag.

Anmeld

7. juni 2009

Sweet1978

Hov forresten ved godt det med mælkeprodukterne, men i forhold til at hun slet ikke har vist interresse for at spise, greb jeg bare lige chancen da hun ville have youghurt vel vidende at jeg sikkert kom til at tørre det op....

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

Nå til alle jer der har fulgt med i denne tråd, vi skal til læge kl. 9.00, og skulle have lyttet til jer igår for natten har været et mareridt. Hun har været vågen og grædt ca. hver halve time, prøvede at give hende noget børnepanodil, men det spyttede hun bare ud. Nu er jeg spændt på om det har sat sig til noget i ører/hals som gør ondt eller...??

Anmeld

8. juni 2009

Balderson

Sweet1978 skriver:

Ville i tage til læge???

www.baby.dk/Users/Blog/View.aspx

Danielle har været syg siden natten til fredag, feber om natten men ellers bare træt/hænget og kaster alt op.

Jeg har lært at man skal søge læge ved høj feber over en længere periode eller vist barnet er apatisk (ikke til at komme i kontakt med) og sådan er det jo slet ikke. Hun smiler og griner, men har bare ikke energi til at lege så sidder ved mig det meste af hendes vågne tid.

Kærsten og naboen bliver ved med at sige jeg skal ringe til vagtlægen, men det synes jeg er helt ude af proportioner. Det jeg måske vil overveje er egen læge i morgen. Men hvad ville i gøre...

Nu har jeg jo en stor pige på 9 også så er vant til syge børn og slet ikke bekymret - det er bare noget forkølelse/influeza eller måske tandfrembrud og kan overhovedet ikke se hvad lægen kan gøre....

Nu ved jeg ikke helt hvor gammel din datter er, men udfra det du skriver så lyder det som det min søn lige har haft....

I hans tilfælde var det fordi der var 4 tænder på vej samtidig.. Han havde det over 5 dage og ville også kun hænge, men kunne sagtens smile til en...

Hvis du er i tvivl, så ring til din egen læge, der er jo også telefontid, og beskrive symptomerne for lægen.. Så får din kærste måske ro i kroppen...

Og du kan jo forklarer at du tror det er tænder..

Held og Lykke med hende ;0)

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

Balderson skriver:

Nu ved jeg ikke helt hvor gammel din datter er, men udfra det du skriver så lyder det som det min søn lige har haft....

I hans tilfælde var det fordi der var 4 tænder på vej samtidig.. Han havde det over 5 dage og ville også kun hænge, men kunne sagtens smile til en...

Hvis du er i tvivl, så ring til din egen læge, der er jo også telefontid, og beskrive symptomerne for lægen.. Så får din kærste måske ro i kroppen...

Og du kan jo forklarer at du tror det er tænder..

Held og Lykke med hende ;0)

Jep ringede til lægen imorges, men nu mest fordi natten var så træls gråd hver halve time, han ville gerne se hende. Men fandt kun lidt rød i ørene ikke nok til penicilin. Han anbefalde børnepanodil til at tage evt. mavesmerter ovenpå de mange opkast og bare for at give hende ro i kroppen til at sove. Så nu krydser jeg fingre for en god middagssøvn.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.