Sweet1978 skriver:
Ville i tage til læge???
www.baby.dk/Users/Blog/View.aspx
Danielle har været syg siden natten til fredag, feber om natten men ellers bare træt/hænget og kaster alt op.
Jeg har lært at man skal søge læge ved høj feber over en længere periode eller vist barnet er apatisk (ikke til at komme i kontakt med) og sådan er det jo slet ikke. Hun smiler og griner, men har bare ikke energi til at lege så sidder ved mig det meste af hendes vågne tid.
Kærsten og naboen bliver ved med at sige jeg skal ringe til vagtlægen, men det synes jeg er helt ude af proportioner. Det jeg måske vil overveje er egen læge i morgen. Men hvad ville i gøre...
Nu har jeg jo en stor pige på 9 også så er vant til syge børn og slet ikke bekymret - det er bare noget forkølelse/influeza eller måske tandfrembrud og kan overhovedet ikke se hvad lægen kan gøre....
Nu ved jeg ikke helt hvor gammel din datter er, men udfra det du skriver så lyder det som det min søn lige har haft....
I hans tilfælde var det fordi der var 4 tænder på vej samtidig.. Han havde det over 5 dage og ville også kun hænge, men kunne sagtens smile til en...
Hvis du er i tvivl, så ring til din egen læge, der er jo også telefontid, og beskrive symptomerne for lægen.. Så får din kærste måske ro i kroppen...
Og du kan jo forklarer at du tror det er tænder..
Held og Lykke med hende ;0)
Anmeld