Hvis hun får lov at bestemme...-smiler- her er det altid farmand der kører med syge børn når vi har skulle til vagtlæge, skadestue, sygehus osv...jeg bryder mig ikke om det og min x er meget bedre til dem når de er syge, så det er et valg vi voksne tager og ikke børnene.
Knus...
Vi gør nøjagtig det samme her.....jeg bliver så nervøs, når vi skal vil vagtlægen osv., så meget at jeg tror børnene kan mærke det, for de er meget mere pylrede, når jeg er med.
Derfor er det altid kun min mand der kører med dem - så passer jeg i stedet nr 2 herhjemme

Jeg er dog ked af jeg har det sådan, for der er jo ikke noget jeg hellere vil, end støtte dem. Men når jeg kan mræke de bliver mere bange af MIN angst, så mener jeg alligevel også jeg støtter dem ved at overlade turen til farmand...så de bliver de ikke bange pga mig!
Farmand tager altid turen koldt og roligt

Jeg ville dog kontakte vagtlægen i dag - normalt opfatter jeg en vagtlæge som noget akut, dog ikke når det gælder mine børn, så er de helt almindelige læger i min verden. Dvs. jeg kontakter gerne vagtlægen med det samme og beder om at få kigget på børnene....det rager mig en and, hvad andre tænker om det. Jeg kan ikke se hvorfor mine børn skal lide og have det skidt et døgn mere, "bare" fordi de skal vente til at komme til egen læge.
Med min indstilling har vi også reddet en del mellemørebetændelser, halsbetændelser og lungebetændelser i tide...

God bedring.
Lone - som selv har 2 meget snottet og hostene børn!!
Anmeld