Hjælp piger - gravid eller ej? (+ billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

millesofie

Anonym skriver:

Hej kære piger...

Testede svagt positivt på en almindelig test i morges (den lyserøde), og da jeg bagefter ville tage en clearblue, så skærmen helt misfarvet ud, og efter den have tænkt rigtig længe sagde den "ikke gravid" til trods for, at testen indeni havde 2 tydelige streger (den blå)...

Kan det være en fejl i mekanismen?

Efter et års kæmpen med en missed abortion i mellemtiden, så håber jeg virkelig lykken er med os

de lyserøde test plejer at virke fint på mig 

tag en til i morgen og igen om en uge  

puster held og lykke din vej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Tak for jeres Svar piger - må se tiden an og teste igen i morgen eller søndag

Mht clearblue, så er det jo en ganske almindelig gravidtetstest, som sidder inde bagved, og har efterhånden prøvet dem nogle gange - og der har den altså vist 2 streger ved positiv og 1 ved negativ - så kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne skille den ad, når den er ligesom alle andre teste, den har bare en mekanisme som aflæser testen?

Men Ja, tør ikke håbe noget endnu overhovedet - ser tiden an og håber på det bedste

Clearblue laver altid 2 streger, den fungerer ikke som en almindelig test., du kan google forklaringen.
Du er nok nødt til at have tålmodighed lidt endnu, held og lykke.

Anmeld

23. november 2012

M&N

Rinepigen skriver:

ville bare lige sige at mht til clear blue digital teste så viser de 9 ud af 10 gange 2 streger indvendig uanset om den siger gravid eller ikke gravid..

hvis du læser nærmere om det på nettet står der også at en clear blue er falsk indvendig man kan KUN regne med det displayet siger da den automatisk laver 2 streger. derfor må man ikke skille dem ad.

mvh den anden test kan jeg desværre ikke se nogen steg men  for at den er der

Her er jeg fuldstændig enig - det samme er sket for mig hvor jeg fik "Ikke Gravid" og der var 2 streger indvendigt, men jeg var altså ikke gravid selvom man skulle tro det når der kommer 2 streger. Oprettede vist også en tråd herinde omkring det samme  og det er jo ikke meningen man skal skille testen ad, for så forsvinder det smarte med en digital test

MEN, jeg kan derimod fortælle da jeg testede for sjovt med en digital ægløsningstest fra Clearblue fik jeg en smiley og da jeg tog stickeren ud var der en meget fed blå streg - tog en test fra Netto samme dag og der var ingen tvivl, jeg var altså gravid og er idag i uge 26 - så den kan også slå ud ved en graviditet men det er ikke i alle tilfælde

Jeg håber for testen udvikler sig på den anden test, dog kan jeg ikke lige tyde en streg (er ellers ret god til at skime MEGET streger) men jeg vil gerne krydse en ekstra gang  ..

Anmeld

23. november 2012

Camulla

Anonym skriver:

Hej kære piger...

Testede svagt positivt på en almindelig test i morges (den lyserøde), og da jeg bagefter ville tage en clearblue, så skærmen helt misfarvet ud, og efter den have tænkt rigtig længe sagde den "ikke gravid" til trods for, at testen indeni havde 2 tydelige streger (den blå)...

Kan det være en fejl i mekanismen?

Efter et års kæmpen med en missed abortion i mellemtiden, så håber jeg virkelig lykken er med os

Jeg kan se 2 streger på begge. Tillykke... 

Anmeld

23. november 2012

Fenja09

Jeg kan ane to streger på det første billede, men den ene streg er meget utydelig. På nr 2 billede kan jeg desværre ikke se to streger. Prøv at tage en test om nogle dage igen.

/Fenja

Anmeld

23. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Digital testen har altid 2 streger,selv om den er negativ,når det så er sagdt er den anden test meget svag positiv,så mod ikke digital teste bare er negativ,fordi HCG niveauet er meget lavt inu,jeg har ihvertfald set flere teste positiv meget tidligt,på den stav test du har taget.

Jeg ville test igen om 2 dage. 

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Øv, må vidst bare væbne mig med tålmodighed, troede de 2 streger i clearblue testen var gode nok, så må se om min mens dukker op i løbet af i morgen...

Tak for jeres hjælp tøser

Anmeld

23. november 2012

Camilla <3

Jeg kan godt ane en svag streg på den lyserøde test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.