Hjælp piger - gravid eller ej? (+ billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.160 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Hej kære piger...

Testede svagt positivt på en almindelig test i morges (den lyserøde), og da jeg bagefter ville tage en clearblue, så skærmen helt misfarvet ud, og efter den have tænkt rigtig længe sagde den "ikke gravid" til trods for, at testen indeni havde 2 tydelige streger (den blå)...

Kan det være en fejl i mekanismen?

Efter et års kæmpen med en missed abortion i mellemtiden, så håber jeg virkelig lykken er med os
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Swerg

Jeg tør godt at sige tillykke

Anmeld

23. november 2012

LR85

Jeg vil desværre ikke sige a der er to streger. 

Beklager

Anmeld

23. november 2012

LauraL

Anonym skriver:

Hej kære piger...

Testede svagt positivt på en almindelig test i morges (den lyserøde), og da jeg bagefter ville tage en clearblue, så skærmen helt misfarvet ud, og efter den have tænkt rigtig længe sagde den "ikke gravid" til trods for, at testen indeni havde 2 tydelige streger (den blå)...

Efter et års kæmpen med en missed abortion i mellemtiden, så håber jeg virkelig lykken er med os

Kan desværre ikke så to streger på den lyserøde...
Og den blå, jamen det er jo ikk meningen du skal skille en clear Blue test af, så den kan du jo slet ikk regne med selvom dg udemærket kan forstå du så gerne vil....
Men tá da en ny test om et par dage, og så krydser jeg fingre for de to magiske streger... De skal nok komme før eller siden.... :-)

Anmeld

23. november 2012

Tullepoder

Kan godt se 2 streger på den første. Men ikke på den 2. men prøv at teste med en clear blue igen imorgen, kan jo være at den har været i stykker i displayet. Jeg for at du snart står med en positiv test

Anmeld

23. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej kære piger...

Altså en clearblue test (digital) er altså ikke lavet for at man skal skille dem ad! Sorry to say, men sådan er det altså......!

Du kan IKKE regne med de to streger den laver INDE BAG VED

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres Svar piger - må se tiden an og teste igen i morgen eller søndag

Mht clearblue, så er det jo en ganske almindelig gravidtetstest, som sidder inde bagved, og har efterhånden prøvet dem nogle gange - og der har den altså vist 2 streger ved positiv og 1 ved negativ - så kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne skille den ad, når den er ligesom alle andre teste, den har bare en mekanisme som aflæser testen?

Men Ja, tør ikke håbe noget endnu overhovedet - ser tiden an og håber på det bedste

Anmeld

23. november 2012

Zelinasmor

På min iPhone zoomede jeg lige den lyserøde. Og jeg kan godt ane streg nr.2

Anmeld

23. november 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Tak for jeres Svar piger - må se tiden an og teste igen i morgen eller søndag

Mht clearblue, så er det jo en ganske almindelig gravidtetstest, som sidder inde bagved, og har efterhånden prøvet dem nogle gange - og der har den altså vist 2 streger ved positiv og 1 ved negativ - så kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne skille den ad, når den er ligesom alle andre teste, den har bare en mekanisme som aflæser testen?

Men Ja, tør ikke håbe noget endnu overhovedet - ser tiden an og håber på det bedste

ville bare lige sige at mht til clear blue digital teste så viser de 9 ud af 10 gange 2 streger indvendig uanset om den siger gravid eller ikke gravid..

hvis du læser nærmere om det på nettet står der også at en clear blue er falsk indvendig man kan KUN regne med det displayet siger da den automatisk laver 2 streger. derfor må man ikke skille dem ad.

mvh den anden test kan jeg desværre ikke se nogen steg men  for at den er der

Anmeld

23. november 2012

banana3

Anonym skriver:

Hej kære piger...

TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.