Anonym skriver:
Nu har min søn gået i dagpleje i et halvt år, og jeg er ved at være godt gal i skralden!!!
Han har før gået i vuggestue, men pga. flytning til en anden by, var der kun dagpleje pladser tilbage .. Så han kom i dagpleje .. Men har bare haft SÅ mange trælse oplevelser med denne dagplejemor, og jeg forstår slet ikke at nogen vil lade deres børn blive ved hende.
Her er der lige nogle episoder .. Måske i kan svare mig på, om det er mig der mærkelig, eller om jeg har ret til at være gal i skralden.
For det første stinker dør af røg hos hende. Alle min søns ting stinker bare af røg nu, og jeg er ikke ryger. Så vidt jeg ved må der ikke ryges i de rum børnene leger i?
Jeg har oplevet at når jeg kommer og aflevere ham, sidder de andre børn og ser tv?!
Hun har sagt direkte til min søn (mens jeg var der), at han skulle sige til mig, at hans tøj var grimt!? Han er 2 år plus nogle måneder, så han kan godt forstå hvad der bliver sagt til ham.
Og i dag, der flød det bare over i glasset med mælk.
Da jeg henter ham, spørger hun ham hvad det er hun har kaldt ham i dag, så siger han Baby .. Så fortæller hun at hun har kladt ham en baby, fordi han hellere ville spise banan end rugbrød til formiddag. Så min søn gad ikke hente sko, flyverdragt, eller noget som helst. Han ville ikke en gang gå uden sut!? Og vi bruger KUN sut når han er ked af det, eller sover .. Og hun blev VED med at stå og kalde ham en baby. Så sagde jeg at det var han i hvert fald ikke, han var en rigtig stor og dygtig dreng.
Hen skreg ligefrem ind i mit hovede at han var en baby ..
Er jeg mærkelig? Eller er det ikke for meget!?
Ja jeg er rasende! Ringer i morgen og melder ham ud. For jeg kan slet ikke holde det ud mere. Så må jeg være hjemme med ham, til der er noget klar.