Hvad mener I om sådan en Dagpleje?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

banana3

Anonym skriver:

Jeg snakkede med dagpleje kontoret i dag, og de spurgte om jeg ikke kunne se tiden an, men det takkede jeg simpelthen nej til. 

Så de sagde derefter at de ville gøre deres bedste for at for ham hen til gæstedagplejen. 

Det håber jeg virkelig de kan !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Fenja09

Kan sagtens forstå at du melder din søn ud og klager over den dp, det er da forrykt! Mht rygning, så er det ikke kun i rummene hvor børnene er, at dp ikke må ryge - det gælder faktisk hele deres matrikel. Vores dp´s mand ryger og han skal gå helt ud af forhaven, hvis reglerne skal følges. Ved så ikke lige hvordan reglerne er indenfor når det er udenfor åbningstid.

Tænker også på, at der til de kommunal dp´er hører en pædogog som kommer indimellem - hvor har hun lige været mht din søns dp? Hun skal jo kontrollere at alt er som det skal være.

/Fenja

Anmeld

23. november 2012

millesofie

Anonym skriver:

Nu har min søn gået i dagpleje i et halvt år, og jeg er ved at være godt gal i skralden!!!

Han har før gået i vuggestue, men pga. flytning til en anden by, var der kun dagpleje pladser tilbage .. Så han kom i dagpleje .. Men har bare haft SÅ mange trælse oplevelser med denne dagplejemor, og jeg forstår slet ikke at nogen vil lade deres børn blive ved hende.
Her er der lige nogle episoder .. Måske i kan svare mig på, om det er mig der mærkelig, eller om jeg har ret til at være gal i skralden.

For det første stinker dør af røg hos hende. Alle min søns ting stinker bare af røg nu, og jeg er ikke ryger. Så vidt jeg ved må der ikke ryges i de rum børnene leger i? 

Jeg har oplevet at når jeg kommer og aflevere ham, sidder de andre børn og ser tv?! 

Hun har sagt direkte til min søn (mens jeg var der), at han skulle sige til mig, at hans tøj var grimt!? Han er 2 år plus nogle måneder, så han kan godt forstå hvad der bliver sagt til ham. 

Og i dag, der flød det bare over i glasset med mælk.
Da jeg henter ham, spørger hun ham hvad det er hun har kaldt ham i dag, så siger han Baby .. Så fortæller hun at hun har kladt ham en baby, fordi han hellere ville spise banan end rugbrød til formiddag. Så min søn gad ikke hente sko, flyverdragt, eller noget som helst. Han ville ikke en gang gå uden sut!? Og vi bruger KUN sut når han er ked af det, eller sover .. Og hun blev VED med at stå og kalde ham en baby. Så sagde jeg at det var han i hvert fald ikke, han var en rigtig stor og dygtig dreng. 

Hen skreg ligefrem ind i mit hovede at han var en baby ..

Er jeg mærkelig? Eller er det ikke for meget!? 

Ja jeg er rasende! Ringer i morgen og melder ham ud. For jeg kan slet ikke holde det ud mere. Så må jeg være hjemme med ham, til der er noget klar.

skriv en officiel klage og meld hende til den tilsynsførende pæd 

Anmeld

23. november 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Nu har min søn gået i dagpleje i et halvt år, og jeg er ved at være godt gal i skralden!!!

Han har før gået i vuggestue, men pga. flytning til en anden by, var der kun dagpleje pladser tilbage .. Så han kom i dagpleje .. Men har bare haft SÅ mange trælse oplevelser med denne dagplejemor, og jeg forstår slet ikke at nogen vil lade deres børn blive ved hende.
Her er der lige nogle episoder .. Måske i kan svare mig på, om det er mig der mærkelig, eller om jeg har ret til at være gal i skralden.

For det første stinker dør af røg hos hende. Alle min søns ting stinker bare af røg nu, og jeg er ikke ryger. Så vidt jeg ved må der ikke ryges i de rum børnene leger i? 

Jeg har oplevet at når jeg kommer og aflevere ham, sidder de andre børn og ser tv?! 

Hun har sagt direkte til min søn (mens jeg var der), at han skulle sige til mig, at hans tøj var grimt!? Han er 2 år plus nogle måneder, så han kan godt forstå hvad der bliver sagt til ham. 

Da jeg henter ham, spørger hun ham hvad det er hun har kaldt ham i dag, så siger han Baby .. Så fortæller hun at hun har kladt ham en baby, fordi han hellere ville spise banan end rugbrød til formiddag. Så min søn gad ikke hente sko, flyverdragt, eller noget som helst. Han ville ikke en gang gå uden sut!? Og vi bruger KUN sut når han er ked af det, eller sover .. Og hun blev VED med at stå og kalde ham en baby. Så sagde jeg at det var han i hvert fald ikke, han var en rigtig stor og dygtig dreng. 

Ja jeg er rasende! Ringer i morgen og melder ham ud. For jeg kan slet ikke holde det ud mere. Så må jeg være hjemme med ham, til der er noget klar.

Det er godt din dreng har en opmærksom mor, der ikke finder sig i sådan noget! ud med ham fra den dagpleje - klag og klag og klag til du bliver hørt

ØV at din søn skulle igennem sådan en træls oplevelse, håber han kommer godt ovenpå igen

Anmeld

23. november 2012

Gittemor09

ej, jeg er simpelthen mundlam... ved slet ikke hvad jeg skal skrive...

jeg ville godt nok blive stiktosset selv...

kan forstå hvis i pjatter derhjemme og kalder ham en baby, men at hun gør det og mener det... det er for meget....

f.eks. har vi lige fået en lille dreng for 3 uger siden... og storesøster som lige er blevet 3 synes det er hyggeligt at ligge i mine arme, og jeg vugger hende og siger "ååårh mors lille baby"... (selvom hun er ved at være godt tung at have sådan)

men at en "fremmed" skal kalde hende en baby i alvor ville jeg godt nok heller ikke finde mig i... og slet ikke en man skal kunne stole på, og kunne aflevere sit elskede barn til med god samvittighed...

hvor må din dreng dog være ked af det...

undskyld det blev langt... blev bare så forarget...

Anmeld

23. november 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

helt klart klogt valg a tage din søn ud men jeg ville også melde hende, hun er sq ikke egnet som dagplejemor!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.