Koncerter og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

baby012

Skulle have været inde og se loc d . 30 men jeg har valgt ikke at tage afsted.. 

Jeg vil være uge 30 på det tidspunkt .. Og min erfaring fra en håndboldkamp er at det stresser baby med så højt musik og larmende menesker, og folk som er 110 % ligeglad med at man er gravid... 

det stresser også mig st skulle holde ekstra øje og være så opmærksom på alt og alle omkring mig, og bebs i maven .. Og det er heller ikke godt for babyen .. 

må hellere blive hjemme og passe på mig selv, og baby i maven .. Så kan jeg tage til koncert når jeg har født .. 

Men det er jo så forskelligt fra person til person, om man tør tage chancen, så føler du for det, så synes jeg du skal tage afsted 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Victoria2013

Skal i hvert fald nok tænke mig om

og man kan jo altid købe billetten til koncerten når det bliver muligt... og så evt. vente med at bestille fly osv til man er nærmere datoen. Koncert-billetter kan jo som regel sælges igen, hvis det skulle blive aktuelt

Kæresten og jeg har også snakket om en sidste udlandsrejse før baby kommer, for så går der måske nogle år før vi kommer ud og rejse igen... så kan være det hér kunne være en god anledning

Anmeld

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

Kia2013 skriver:

Går I andre til koncert når I er gravide? Jeg skal til koncert med kæresten og et par af hans kolleger i næste uge (planlagt før jeg blev gravid)... er i dag 10+0 så om en uge er det jo så 11+0. Er sikker på vi ikke skal stå nede foran og mase og hoppe osv og jeg skal jo heller ikke have alkohol, så det skal nok gå...

Men hvad så når man når længere hen i graviditeten? Der er nogle koncerter jeg vildt gerne vil med til, men det er først til marts måned og det er i udlandet. Til den tid vil jeg være omkring uge 25-28 tror jeg, er det mon forsvarligt at rejse og tage til koncert til den tid?

Altså jeg har nu godt nok læst mig til at baby godt kan blive stresset af voldsomme lyde. Derfor skal man også snakke ligeså stille til maven istedet for at lave mærkelig skingre lyde som "kuk kuk" osv 

Hvis du stille dig et sted hvor du ikke er for tæt påhøjtalere og skubbende fans, så kan jeg ikke se hvorfor at det skulle være et problem 

Anmeld

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

Lahn11 skriver:

Skulle have været inde og se loc d . 30 men jeg har valgt ikke at tage afsted.. 

Jeg vil være uge 30 på det tidspunkt .. Og min erfaring fra en håndboldkamp er at det stresser baby med så højt musik og larmende menesker, og folk som er 110 % ligeglad med at man er gravid... 

det stresser også mig st skulle holde ekstra øje og være så opmærksom på alt og alle omkring mig, og bebs i maven .. Og det er heller ikke godt for babyen .. 

må hellere blive hjemme og passe på mig selv, og baby i maven .. Så kan jeg tage til koncert når jeg har født .. 

Men det er jo så forskelligt fra person til person, om man tør tage chancen, så føler du for det, så synes jeg du skal tage afsted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.