Koncerter og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.907 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Victoria2013

Går I andre til koncert når I er gravide? Jeg skal til koncert med kæresten og et par af hans kolleger i næste uge (planlagt før jeg blev gravid)... er i dag 10+0 så om en uge er det jo så 11+0. Er sikker på vi ikke skal stå nede foran og mase og hoppe osv og jeg skal jo heller ikke have alkohol, så det skal nok gå...

Men hvad så når man når længere hen i graviditeten? Der er nogle koncerter jeg vildt gerne vil med til, men det er først til marts måned og det er i udlandet. Til den tid vil jeg være omkring uge 25-28 tror jeg, er det mon forsvarligt at rejse og tage til koncert til den tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

tarkoflen

Altså hvis du ved, at du kan komme til at stå, så du ikke bliver mast og ikke står foran en kæmpe højtaler ville jeg tage afsted!

Ville nok overveje det en ekstra gang, hvis vi er ude i noget, hvor folk går helt amok, tænker noget heavy eller virkelig hårdt rock...

Jeg har flere veninder, der var til Skanderborg festival da de var gravide, og det kan man altså sagtens! Hvis det bliver for meget, må du jo gå igen...

Rigtig god fornøjelse til koncerterne

Anmeld

22. november 2012

nielsen80

Altså jeg var til rammstein koncert, da jeg var i uge 15-16 stykker. Og var desuden til sting koncert da jeg var omkring uge 30. Bare man står et sted, hvor folk ikke hopper rundt osv, og man ikke stiller sig lige ved højtaleren, så tror jeg ikke det er et problem. Jeg snakkede faktisk med min jm om det, og det var det hun sagde - dog ville hun ikke anbefale det efter uge 36.
Det kræver selvfølgelig du har en nem og smertefri graviditet, da det at stå op i timevis godt kan være meget hårdt for mange gravide.

Mht at rejse, skal du lige tjekke med rejseselskabet - de fleste vil ikke have gravide som er nået i 3. trimester.

Anmeld

22. november 2012

SussieThyssen

Kia2013 skriver:

Går I andre til koncert når I er gravide? Jeg skal til koncert med kæresten og et par af hans kolleger i næste uge (planlagt før jeg blev gravid)... er i dag 10+0 så om en uge er det jo så 11+0. Er sikker på vi ikke skal stå nede foran og mase og hoppe osv og jeg skal jo heller ikke have alkohol, så det skal nok gå...

Men hvad så når man når længere hen i graviditeten? Der er nogle koncerter jeg vildt gerne vil med til, men det er først til marts måned og det er i udlandet. Til den tid vil jeg være omkring uge 25-28 tror jeg, er det mon forsvarligt at rejse og tage til koncert til den tid?

Hvis man bruger sin sunde fornuft, og sørger for, at man ikke bliver udsat for stød, skub, puf og al den slags, så go ahead.

Bebs har så sandelig også godt af god musik

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2012

Victoria2013

Altså jeg vil jo allerhelst stå i forreste række, især ved dem til marts, men det ved jeg godt ikke bliver muligt når jeg har en mave og en baby indeni der skal passes på. Så må holde mig lidt i baggrunden og bare hygge mig hvis jeg tager afsted

Det er "bare" pop-agtigt, ikke noget med hård rock, så det burde baby nok ku' klare. Fans går jo altid amok, men det er jo dem der står i de forreste 10-15 rækker som går mest amok

Foreløbig har min graviditet være overraskende nem og håber selvfølgelig på at det fortsætter sådan

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Kia2013 skriver:

Altså jeg vil jo allerhelst stå i forreste række, især ved dem til marts, men det ved jeg godt ikke bliver muligt når jeg har en mave og en baby indeni der skal passes på. Så må holde mig lidt i baggrunden og bare hygge mig hvis jeg tager afsted

Det er "bare" pop-agtigt, ikke noget med hård rock, så det burde baby nok ku' klare. Fans går jo altid amok, men det er jo dem der står i de forreste 10-15 rækker som går mest amok

Foreløbig har min graviditet være overraskende nem og håber selvfølgelig på at det fortsætter sådan

Hvis vi er ude i noget pop, så afsted med dig! For der går folk jo ikke fuldstæding amok som store stærke mænd der bare vælter rundt

Det bliver så fedt, og jeg er sikker på, at du får nogle gode koncerter og baby har helt styr på din musikstil, når den kommer til verden

Anmeld

22. november 2012

Victoria2013

tarkoflen skriver:

Hvis vi er ude i noget pop, så afsted med dig! For der går folk jo ikke fuldstæding amok som store stærke mænd der bare vælter rundt

Det bliver så fedt, og jeg er sikker på, at du får nogle gode koncerter og baby har helt styr på din musikstil, når den kommer til verden

Ih er helt glad nu hvis det kan lade sig gøre!

Må selvfølgelig hellere lige vende idéen med kæresten og måske se om han ikke kan lokkes med også... men ih jeg vil godt

Anmeld

22. november 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Hahahaha det er faktisk min opfattelse at det er helt modsat. Piger/damer til robbie eller justin bieber m.m, er da helt vanvittige, hvor er man til en Rammstein koncert, ja så står de fleste faktisk ganske pænt og lytter til musikken - allerhøjst kører hovedet lidt

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Hahahaha det er faktisk min opfattelse at det er helt modsat. Piger/damer til robbie eller justin bieber m.m, er da helt vanvittige, hvor er man til en Rammstein koncert, ja så står de fleste faktisk ganske pænt og lytter til musikken - allerhøjst kører hovedet lidt

Hi hi jamen jeg tænker bare på dem der headbanger helt sindsygt, og som slet ikke ser sig for! Men nu har jeg heller ikke været til så mange virkelig hårde koncerter, så måske det er derfor

Tænker at til sådan noget Robbie og noget, står tøserne også stille og roligt nede bagved, men det kan da godt være, at det ikke passer

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Kia2013 skriver:

Ih er helt glad nu hvis det kan lade sig gøre!

Må selvfølgelig hellere lige vende idéen med kæresten og måske se om han ikke kan lokkes med også... men ih jeg vil godt

Så længe man tænker sig om, så kan jeg virkelig ikke se noget problem i det!

Mon ikke du kan få overtalt kæresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.