Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Jeg dimiterer her til januar - hvor jeg (forhåbentlig - og forudsat at jeg består min bachelor) er færdiguddannet som pædagog Sidder og kigger på maternity dresses - til den tid er jeg 32 uger henne. Jeg sidder bare her og har lidt øje for 3 kjoler indtil og har brug for lidt hjælp til at finde ud af hvilken jeg mon skal vælge Hvilken ville i vælge og hvorfor? På forhånd tak
Jeg dimiterer her til januar - hvor jeg (forhåbentlig - og forudsat at jeg består min bachelor) er færdiguddannet som pædagog
Sidder og kigger på maternity dresses - til den tid er jeg 32 uger henne.
Jeg sidder bare her og har lidt øje for 3 kjoler indtil og har brug for lidt hjælp til at finde ud af hvilken jeg mon skal vælge Hvilken ville i vælge og hvorfor?
På forhånd tak
hvor høj er du? - fordi jeg har nr 2 kjole, og den er mega lang (ihvertfald til lille mig)
De er alle flotte men er mest vild med 1'eren
Helt klart 3'eren
Igen, tak for alle jeres lækre inputs
Flere skriver at 1 og 3 måske er mest fest-agtige, men nu skal der jo også være stor fest om aftenen lige efter dimissionen så det gør måske ikke så meget for mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128