Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind tak for jeres input allesammen
Jeg er ikke til løse kjoler på højgravide kvinder. Synes det ser lidt telt-agtigt ud. Jeg synes at etteren er pænest.
Gigl skriver: Jeg dimiterer her til januar - hvor jeg (forhåbentlig - og forudsat at jeg består min bachelor) er færdiguddannet som pædagog Sidder og kigger på maternity dresses - til den tid er jeg 32 uger henne. Jeg sidder bare her og har lidt øje for 3 kjoler indtil og har brug for lidt hjælp til at finde ud af hvilken jeg mon skal vælge Hvilken ville i vælge og hvorfor? På forhånd tak
Jeg dimiterer her til januar - hvor jeg (forhåbentlig - og forudsat at jeg består min bachelor) er færdiguddannet som pædagog
Sidder og kigger på maternity dresses - til den tid er jeg 32 uger henne.
Jeg sidder bare her og har lidt øje for 3 kjoler indtil og har brug for lidt hjælp til at finde ud af hvilken jeg mon skal vælge Hvilken ville i vælge og hvorfor?
På forhånd tak
Kjole nr. 2 =) den er bare rigtig fin! Og dejligt at den ikke er sort!
Absolut 2'eren. De to andre er også fine - men de egner sig slet ikke til denne lejlighed!De er alt for meget gå-i-byen agtige til det...
Helt klart nr 1!
Nr to ville i hvert fald få mig til at føle mig som en spærreballon.
Nr 3 er jo stilmæssig ret ens med nr 1, men jeg synes nr 1 er langt mere elegant i halsåbningen og nr 3 virker lidt anonym i sammenligning.
Loa skriver: Klart 2'eren
Klart 2'eren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128