Fodbold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

karina1980

ser det, her er det mig der vil se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Jep jeg skriver lige en pb. Jamen hvad tid passer dig bedst jeg skal intet den dag så det lige meget hvad tid.

Det passer nok bedst efter Kathrines formiddagslur... Vil tro jeg kan køre herfra ved 11 tiden... Lidt afhængigt af hvornår hun står op om morgenen... 

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Det passer nok bedst efter Kathrines formiddagslur... Vil tro jeg kan køre herfra ved 11 tiden... Lidt afhængigt af hvornår hun står op om morgenen... 

Jamen det helt fint så har Lucas os sovet 

Så ses vi på Onsdag Glæder mig rigtig meget.

Nu vil jeg forlade denne kedelige fodbold kamp og få ryddet lidt op.

Knus Diana

Anmeld

7. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

AHH Mette nu falder du af den tråd her griner   Svigerfar råbte os op så jeg blev helt forskrækket ha ha

Min kæreste råbte os helt vildt da DK scorede, Julie vågnede, hun fik et mega chok og rystede i laaang efter....

Anmeld

7. juni 2009

saxa

Eeelsker at se en god landskamp - det er dog også det eneste jeg gider at se.. Kan også godt lide at se damefodbold (Men kun landsholdet eller Fortuna Hjørring) - men det er også kun fordi jeg selv har spillet fodbold med en fra holdet.. 

Anmeld

7. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi havde en hel flok på besøg, 8 pers.,  og alle sad og hujede og heppede, mens min stakkels Niklas sad i sin svenske landsholdstrøje og blev mere og mere stille Jeg synes fodbold er superspændende, men det er sjældent jeg har tid til at sætte mig ind i det ordentligt... Men landsholdet - det skal man da se!!!

Anmeld

7. juni 2009

Honningblomst

jamen, jeg er så klog og velbegavet at jeg kan se det interessante og spændende i fodbold, men det er ikke alle forundt at kunne det...
Knus sportsidioten Eva...som elsker at se sport...

Anmeld

7. juni 2009

Pige2009

Elsker at se bold - det er spændende

Anmeld

7. juni 2009

Lillemor

Jeg elsker alt slags sport - specielt fodbold.... Er da også selv aktiv fodboldspiller... Der er ikke noget bedre end sport i fjerneren, mens man slapper af på sofaen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.