Fodbold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Lige præcis... Det ka sgu få mig op af sofaen...

Ja så sider jeg os med hoved LIMET til skærmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Okay, lige meget hvor lidt fodbold siger mig, så er det sgu sejt at Thomas lige tog det straffe spark!!!   

AHH Mette nu falder du af den tråd her griner   Svigerfar råbte os op så jeg blev helt forskrækket ha ha

Anmeld

6. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

AHH Mette nu falder du af den tråd her griner   Svigerfar råbte os op så jeg blev helt forskrækket ha ha

Ja, jeg får sgu vist modsagt mig selv lidt der..  Hehe...

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Ja, jeg får sgu vist modsagt mig selv lidt der..  Hehe...

Ja det tror jeg hvis nok. men lige som håndbold bliver man jo fanget af det hvis man SKAL se det.

Hvis du har tid i næste uge er du velkommen til at komme forbi hvis du har lyst.

Anmeld

6. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Ja det tror jeg hvis nok. men lige som håndbold bliver man jo fanget af det hvis man SKAL se det.

Hvis du har tid i næste uge er du velkommen til at komme forbi hvis du har lyst.

Ja og når manden sidder og råber op, blir man sgu lige nødt til at kigge op engang imellem...

Ja, det vil jeg meget gerne.. Ku være super hyggeligt.. Kan du onsdag eller torsdag?? Ska nemlig til "svømmemødregruppe" mandag og alm. mødre gruppe tirsdag..

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Ja og når manden sidder og råber op, blir man sgu lige nødt til at kigge op engang imellem...

Ja, det vil jeg meget gerne.. Ku være super hyggeligt.. Kan du onsdag eller torsdag?? Ska nemlig til "svømmemødregruppe" mandag og alm. mødre gruppe tirsdag..

Jamen skal vi så ikke sige onsdag? Ihh det kunne bare være så hyggeligt 

Anmeld

6. juni 2009

MetteT

Jamen skal vi så ikke sige onsdag? Ihh det kunne bare være så hyggeligt 

Jo det syns jeg...  Ja helt sikkert det ku... Skriver du lige en pb med adresse...? Hva tid ska vi sige?

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Jo det syns jeg...  Ja helt sikkert det ku... Skriver du lige en pb med adresse...? Hva tid ska vi sige?

Jep jeg skriver lige en pb. Jamen hvad tid passer dig bedst jeg skal intet den dag så det lige meget hvad tid.

Anmeld

6. juni 2009

Marcus´s mor

Fodboldt er så ikke så pændende, men når det er Danmark der spiller, skal man da se det det er vild spændende..
Min far min mand og lille Marcus inde i maven hoppe alle sammen rundt ha ha..

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

Marcus´s mor skriver:

Fodboldt er så ikke så pændende, men når det er Danmark der spiller, skal man da se det det er vild spændende..
Min far min mand og lille Marcus inde i maven hoppe alle sammen rundt ha ha..

Kanon at Lille manden er med i maven   Det var Lille Lucas os under Håndbold da han var i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.