Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

wamse

Faderen til min søn ringer aldrig og hører om vores søn. Min søn er 17 nu, og har besøgt sin far 2-3 gange i år.

Min datters far ringer en gang i ugen, fordi det er den eneste form for kontakt han har med vores datter. Han spørger dog aldrig til, hvordan det går med hende, for ham handler det om, at han får dækket hans behov for at snakke med hende. Hun så ham sidst 27/12 sidste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

2721

Vi ringer godnat til far hver aften, det er et ritual vi har Haft altid og et som vi har valgt at beholde. Ellers ses de 2 gange om ugen hjemme hos os. Han ringer aldrig og spørg til ham, er der noget ringer jeg. Han siger at han ved at han har det godt og hvis der er noget ringer jeg jo.
Men nogen gange ville jeg dog ønske at han lige tjekkede hvordan det gik når han fx er syg eller vi er på hospitalet eller lign. Synes det er mærkeligt han ikke har behovet
Men alt i alt er jeg ganske tilfreds og vores samarbejde omkring ham har fra dag 1 kørt helt perfekt

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Da vi var fra hinanden hørte jeg aldrig fra ham 

Men i fandt sammen igen?

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

dukke skriver:

d 6/1-12 9 mdr siden 

Savner du ham ikk ?
Hvirdan kom du over brudet og tanken om i nu ikke var sammen om barnet mere?

Anmeld

21. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Men i fandt sammen igen?

Ja :-) Vi er lige for nyligt fundet sammen. 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Vi ringer godnat til far hver aften, det er et ritual vi har Haft altid og et som vi har valgt at beholde. Ellers ses de 2 gange om ugen hjemme hos os. Han ringer aldrig og spørg til ham, er der noget ringer jeg. Han siger at han ved at han har det godt og hvis der er noget ringer jeg jo.
Men nogen gange ville jeg dog ønske at han lige tjekkede hvordan det gik når han fx er syg eller vi er på hospitalet eller lign. Synes det er mærkeligt han ikke har behovet
Men alt i alt er jeg ganske tilfreds og vores samarbejde omkring ham har fra dag 1 kørt helt perfekt

R i for nydelig gået fra hinanden ?

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Ja :-) Vi er lige for nyligt fundet sammen. 

Ihh ..
Hvor længe var i fra hinanden?
Vil du helst skrive det privat??

Anmeld

21. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ihh ..
Hvor længe var i fra hinanden?
Vil du helst skrive det privat??

Hvis du har yderlige spørgsmål end dette vil jeg helst privat 

Anmeld

21. november 2012

henh01

Min datters far ringer kun hvis han har et spørgsmål han skal have svar på. Det er ofte mig han ringer til, men når han så hører hende i baggrunden så siger de hej. Ellers viser han ingen kontakt. -Men de ses 5 ud af 14 dage.

Anmeld

21. november 2012

dukke

Anonym skriver:

Savner du ham ikk ?
Hvirdan kom du over brudet og tanken om i nu ikke var sammen om barnet mere?

nej slet ikke det var mig der gik fra ham da jeg ikke elskede ham mere og en lang  histiore bag. han fik lejligheden og alle vores møbler da det jo var mig der gik. det tog meget hårdt på ham.

han har vores 4 dag i lige uger og 1 dag i ulige uger.

Vi har begge fået nye kærester og jeg venter barn med min.

du er velkommen til at skrive en PB til mig hvis der er mere du vil vide :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.