Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej damer Jeg sidder og tænker på - hvor meget kontakt giver jeres eks fra sig ? Tænker på jeres barn i har sammen - hvor tit skriver han/hun hvordan barnet har det osv.. Viser lidt interesse ?
Hej damer Jeg sidder og tænker på - hvor meget kontakt giver jeres eks fra sig ? Tænker på jeres barn i har sammen - hvor tit skriver han/hun hvordan barnet har det osv.. Viser lidt interesse ?
Han spørger aldrig og ringer sjældent til hende. Når han ringer er det ofte dagen før samvær for at fortælle at han glæder sig til at se hende. De ses pt. en gang om måneden.
betski skriver: Han spørger aldrig og ringer sjældent til hende. Når han ringer er det ofte dagen før samvær for at fortælle at han glæder sig til at se hende. De ses pt. en gang om måneden.
Anonym skriver: Wow Det var ikk meget - undret mig meget over hvordan de kan gå fra at se barnet hverdag og så bare lade som ingenting når mor og far går fra hinanden.. (I vores tilfælde)
Wow Det var ikk meget - undret mig meget over hvordan de kan gå fra at se barnet hverdag og så bare lade som ingenting når mor og far går fra hinanden.. (I vores tilfælde)
Han har nok i sig selv. Der ingen tvivl om, at han elsker sin datter, men han elsker sig selv mere og i hverdagen glemmer han hende.
betski skriver: Han har nok i sig selv. Der ingen tvivl om, at han elsker sin datter, men han elsker sig selv mere og i hverdagen glemmer han hende.
jeg kan ikke slippe for min han ringer i tide og utide
dukke skriver: jeg kan ikke slippe for min han ringer i tide og utide
Da vi var fra hinanden hørte jeg aldrig fra ham
Anonym skriver: Hvor længe siden er det i gik fra hinanden?
Hvor længe siden er det i gik fra hinanden?
d 6/1-12 9 mdr siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128