Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.310 visninger
54 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Hej damer

Jeg sidder og tænker på - hvor meget kontakt giver jeres eks fra sig ? Tænker på jeres barn i har sammen - hvor tit skriver han/hun hvordan barnet har det osv..
Viser lidt interesse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

betski

Anonym skriver:

Hej damer

Jeg sidder og tænker på - hvor meget kontakt giver jeres eks fra sig ? Tænker på jeres barn i har sammen - hvor tit skriver han/hun hvordan barnet har det osv..
Viser lidt interesse ?

Han spørger aldrig og ringer sjældent til hende. Når han ringer er det ofte dagen før samvær for at fortælle at han glæder sig til at se hende. De ses pt. en gang om måneden.

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Han spørger aldrig og ringer sjældent til hende. Når han ringer er det ofte dagen før samvær for at fortælle at han glæder sig til at se hende. De ses pt. en gang om måneden.

Wow
Det var ikk meget - undret mig meget over hvordan de kan gå fra at se barnet hverdag og så bare lade som ingenting når mor og far går fra hinanden.. (I vores tilfælde)

Anmeld

21. november 2012

betski

Anonym skriver:

Wow
Det var ikk meget - undret mig meget over hvordan de kan gå fra at se barnet hverdag og så bare lade som ingenting når mor og far går fra hinanden.. (I vores tilfælde)

Han har nok i sig selv. Der ingen tvivl om, at han elsker sin datter, men han elsker sig selv mere og i hverdagen glemmer han hende.

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Han har nok i sig selv. Der ingen tvivl om, at han elsker sin datter, men han elsker sig selv mere og i hverdagen glemmer han hende.

Ja, det nok bare den sande sandhed..

Anmeld

21. november 2012

dukke

jeg kan ikke slippe for min han ringer i tide og utide 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

dukke skriver:

jeg kan ikke slippe for min han ringer i tide og utide 

Hvor længe siden er det i gik fra hinanden?

Anmeld

21. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Da vi var fra hinanden hørte jeg aldrig fra ham 

Anmeld

21. november 2012

An&Jo

han ringer aldrig, det er mig der ringer til ham hvis der er noget omkring barnet han skal vide..

men han ringer aldrig af sig selv, kun hvis der er noget der skal ændres..

Anmeld

21. november 2012

dukke

Anonym skriver:

Hvor længe siden er det i gik fra hinanden?

d 6/1-12 9 mdr siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.