Tips til næsesprayen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Alt andet end den skrækkelige smag ville være skønt! Puha den er strid!

Er det ikke skønt at slippe for den?

Håber du har det godt, og ikke døjer med alt for mange bivirkninger!

Jo, det er skønt, tænker slet ikke så meget over at være i gang med nedregulering, bare et lille stik i mavsen om morgenen, og så ikke spekulere mere over det.

Har vist ingen bivirkninger, ellers er de gemt væk i hoste og forkølelse

Nu er manden ved at blive sløj, så vi må se om vi skal fortsætte eller udsætte det en måned eller to.

Hvordan har I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Jo, det er skønt, tænker slet ikke så meget over at være i gang med nedregulering, bare et lille stik i mavsen om morgenen, og så ikke spekulere mere over det.

Har vist ingen bivirkninger, ellers er de gemt væk i hoste og forkølelse

Nu er manden ved at blive sløj, så vi må se om vi skal fortsætte eller udsætte det en måned eller to.

Hvordan har I det?

Åhh det lyder skønt i forhold til næsesprayen! Er det meget dyrt siden de ikke anbefaler den til os alle, for det ville da være at foretrække!

Har du haft bivirkninger af næsesprayen?

Øv l alle er forkølet jeg håber godt nok ikke l skal til at udsætte forsøget!

Her går det godt! Tror måske det er baby jeg kan mærke, men er stadig ikke 100% overbevis!

Anmeld

22. november 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Åhh det lyder skønt i forhold til næsesprayen! Er det meget dyrt siden de ikke anbefaler den til os alle, for det ville da være at foretrække!

Har du haft bivirkninger af næsesprayen?

Øv l alle er forkølet jeg håber godt nok ikke l skal til at udsætte forsøget!

Her går det godt! Tror måske det er baby jeg kan mærke, men er stadig ikke 100% overbevis!

Jeg tror faktisk at prisen er nogenlunde det samme.

Jeg troede det var noget nyt, for det er første gang jeg er blevet tilbudt det, og har ikke hørt om det før, men nu nkan jeg jo se at andre har prøvet det tidligere, så jeg ved det ikke. Men det er da meget bedre end næsesprayen

Jeg fik hedeture af næsesprayen, men det var nu ikke noget jeg var voldsomt plaget af.

Vi er i hvert fald enige om at vi hellere vil udskyde det lidt, end risikere dårlige æg og dårlig sædkvalitet nu, men nu mp vi se hvad de siger på klinikken i næste uge.

Dejligt at det går så godt med maven  Det varer nok ikke så længe før du er helt sikker på om det er baby du kan mærke

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Jeg tror faktisk at prisen er nogenlunde det samme.

Jeg troede det var noget nyt, for det er første gang jeg er blevet tilbudt det, og har ikke hørt om det før, men nu nkan jeg jo se at andre har prøvet det tidligere, så jeg ved det ikke. Men det er da meget bedre end næsesprayen

Jeg fik hedeture af næsesprayen, men det var nu ikke noget jeg var voldsomt plaget af.

Vi er i hvert fald enige om at vi hellere vil udskyde det lidt, end risikere dårlige æg og dårlig sædkvalitet nu, men nu mp vi se hvad de siger på klinikken i næste uge.

Dejligt at det går så godt med maven  Det varer nok ikke så længe før du er helt sikker på om det er baby du kan mærke

Dejligt at du slipper for hedeture, de er altså lidt irriterende!

Kan godt forstå, at l hellere vil tage en ekstra tur end risikere et dårligt resultat på baggrund af noget l måske kunne have gjort anderledes!

Ja det er lidt spændende, men tror efterhånden det er den! Men synes altså det er svært, når man ikke aner hvordan det skal føles

Anmeld

23. november 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Dejligt at du slipper for hedeture, de er altså lidt irriterende!

Kan godt forstå, at l hellere vil tage en ekstra tur end risikere et dårligt resultat på baggrund af noget l måske kunne have gjort anderledes!

Ja det er lidt spændende, men tror efterhånden det er den! Men synes altså det er svært, når man ikke aner hvordan det skal føles

Vi vil ikke risikere noget.

Det bliver sjovt, når den lille kan sparke så meget igennem, at det kan ses uden på maven, det ser altså lidt spøjst ud

Anmeld

23. november 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Vi vil ikke risikere noget.

Det bliver sjovt, når den lille kan sparke så meget igennem, at det kan ses uden på maven, det ser altså lidt spøjst ud

Det glæder jeg mig også vildt meget til

Jeg håber godt nok at l kan gennemføre, men det er selvfølgelig ikke det værd at spilde det sidste forsøg, hvis ikke betingelserne er optimale! Jeg for at l ikke får det værre

Anmeld

23. november 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Det glæder jeg mig også vildt meget til

Jeg håber godt nok at l kan gennemføre, men det er selvfølgelig ikke det værd at spilde det sidste forsøg, hvis ikke betingelserne er optimale! Jeg for at l ikke får det værre

Manden har heldigvis fået det bedre igen, og nu har jeg lige sendt ham til zoneterapi
Nu er det bare mig der skal blive helt frisk, men det tager vist lidt tid.

Vi må se hvad de siger på tirsdag, når vi skal derop

Anmeld

23. november 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Manden har heldigvis fået det bedre igen, og nu har jeg lige sendt ham til zoneterapi
Nu er det bare mig der skal blive helt frisk, men det tager vist lidt tid.

Vi må se hvad de siger på tirsdag, når vi skal derop

Dejligt! Måske han også skulle sende dig afsted

Bliver spændende hvad de siger!

Anmeld

23. november 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Dejligt! Måske han også skulle sende dig afsted

Bliver spændende hvad de siger!

Jeg går skam også
Godt nok hos en anden dame, men det er jo lige meget, bare det virker

Anmeld

23. november 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Jeg går skam også
Godt nok hos en anden dame, men det er jo lige meget, bare det virker

ja der er jo ligemeget hvem man går hos, bare hun er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.