Tips til næsesprayen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. november 2012

mab

hejsa, jeg begyndte igår på næsesprayen.

jeg ved godt jeg lyder helt  vildt sippet - men fy for s****, jeg er simpelthen ved at brække mig hver gang over smagen der efterfølgende kommer.

er der nogle af jer der har gode råd til noget man kan gøre efter så denne smag bliver minsket - har prøven tyggegumi og vand, men det hjalp altså ikke :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

tarkoflen

Det smager rædselsfuldt! Mit bedste råd er läkerol eller gajol, men tror ikke der er noget der er rigtig godt

Anmeld

21. november 2012

**Ønskebabyen

jeg ved godt jeg lyder helt  vildt sippet - men fy for s****, jeg er simpelthen ved at brække mig hver gang over smagen der efterfølgende kommer.

er der nogle af jer der har gode råd til noget man kan gøre efter så denne smag bliver minsket - har prøven tyggegumi og vand, men det hjalp altså ikke :-(

Det er desværre en del af det - du vænner dig til det om et par dage..

Anmeld

21. november 2012

Giraffen

mab skriver:

jeg plejer aldrig at bruge næstespray

jeg laver en saltvandsblanding (lunken vand + salt) og så op i næsen (suger hvis jeg kan komme til det)

det renser nemlig både ud i næsen og i bihulerne hvor mit forkølelse aaaltid ender

så der er mange alternativer til den der yakse smag 

Anmeld

21. november 2012

fnuggi

mab skriver:

jeg plejer at drikke noget lige bag efter så smager jeg det ikke så meget 

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Giraffen skriver:

jeg plejer aldrig at bruge næstespray

jeg laver en saltvandsblanding (lunken vand + salt) og så op i næsen (suger hvis jeg kan komme til det)

det renser nemlig både ud i næsen og i bihulerne hvor mit forkølelse aaaltid ender

så der er mange alternativer til den der yakse smag 

Det er en hormon næsespray, og den smager ganske forfærdeligt, så hun kan desværre ikke bruge dit (ellers gode) råd denne gang

Anmeld

21. november 2012

Giraffen

Nessie skriver:

Det er en hormon næsespray, og den smager ganske forfærdeligt, så hun kan desværre ikke bruge dit (ellers gode) råd denne gang

nåårh jeg troede da bare det var til forkølelse

jamen sikke avanceret det er blevet med hormonerne, det lyder ellers smart (undtagen smagen)

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Giraffen skriver:

nåårh jeg troede da bare det var til forkølelse

jamen sikke avanceret det er blevet med hormonerne, det lyder ellers smart (undtagen smagen)

Ha ha, ja
De kunne nu godt få det til at smage af jordbær, når man skal tage det 3-4 gange om dagen

Anmeld

21. november 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ha ha, ja
De kunne nu godt få det til at smage af jordbær, når man skal tage det 3-4 gange om dagen

Alt andet end den skrækkelige smag ville være skønt! Puha den er strid!

Er det ikke skønt at slippe for den?

Håber du har det godt, og ikke døjer med alt for mange bivirkninger!

Anmeld

22. november 2012

modesty

Det eneste råd er at bruge kanyle næste gang (hvis der bliver en næste gang). Det er så meget nemmere. 

Jeg prøvede bare at lade svælget være helt inaktivt og lade være med at synke en masse og få det ned i munden. Selvfølgelig er der noget man kan smage, men altså, jeg synes ikke at det var så slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.