Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Undskyld men er han en stenaldermand? Det er da så barnligt det med at man altid gerne vil have det sidste at skulle have sagt! En familie har ikke længere et overhoved.. Det er da dybt latterligt!  Han skulle vågne op og indse at vi ikke lever før 1960!

Det er da oz respektløst at han snakker med alle andre end dig om jeres problemer.. Det viser jo bare han overhoved ingen interesser har i at få dem løst

Det med at du prøver at ændre ham.. Ja nogle kvinder gør det mere end andre, og jeg ved ik hvilken type du er.. MEN når en fyr vågner op og vil ud af et forhold ja så ser han på hvilke forandringer der er sket fra han var single til nu.. Og nogle giver kvinden skylden for disse forandringer, om det så er rigtigt eller ej..

Han vågner aldrig op og kigger på sig selv eller erkender han os har nogen fejl ..

Det eneste jeg ved jeg styrte var vores økonomi og at man ikk ku tag i byen hver weekend - alt andet han siger har jeg slet ikk haft føelsen af jeg gjorde vendte mange ting med ham og spurgte ham ad ig gav min mening hvis han spurgte om den..

Men han glemmer om det var turen til afghanistan der måske har ændret ham - det at være i danmark eller leve et familie liv og ikk krig
Men NEJ NEJ..

Det r mig skyld og mig den var gal med - derfor har han gjort det her. Uden at snakke med mig om tingene først ..
Han synes det var nemmere at sige STOP det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Han vågner aldrig op og kigger på sig selv eller erkender han os har nogen fejl ..

Det eneste jeg ved jeg styrte var vores økonomi og at man ikk ku tag i byen hver weekend - alt andet han siger har jeg slet ikk haft føelsen af jeg gjorde vendte mange ting med ham og spurgte ham ad ig gav min mening hvis han spurgte om den..

Men han glemmer om det var turen til afghanistan der måske har ændret ham - det at være i danmark eller leve et familie liv og ikk krig
Men NEJ NEJ..

Det r mig skyld og mig den var gal med - derfor har han gjort det her. Uden at snakke med mig om tingene først ..
Han synes det var nemmere at sige STOP det .

Det er brand ærgeligt!

Men helt ærligt så er du da bedre stillet nu end med en mand der ik kan indse egne fejl! Sådan noget bliver et kæmpe problem jo længere tid det står på, så sagde han ik stop nu, så er jeg sikker på du selv ville sige det om nogle år!

Tænk nu kan du finde en mand der lever i nutiden og sagens kan se egne fejl og ik giver dig skylden for alt

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det er brand ærgeligt!

Men helt ærligt så er du da bedre stillet nu end med en mand der ik kan indse egne fejl! Sådan noget bliver et kæmpe problem jo længere tid det står på, så sagde han ik stop nu, så er jeg sikker på du selv ville sige det om nogle år!

Tænk nu kan du finde en mand der lever i nutiden og sagens kan se egne fejl og ik giver dig skylden for alt

Det rigtig - har bare svært ved at se tilværelsen uden ham og det at ska til og have en papmor/far ind til vores søn ..

Ihh

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det rigtig - har bare svært ved at se tilværelsen uden ham og det at ska til og have en papmor/far ind til vores søn ..

Ihh

Tror næppe det er drømmescenariet for nogen.. Men altså hellere forholde sig til det og være sin egen herre!

Du vil jo aldrig kunne erstattes for dit barn.. Mor er og bliver den bedste i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.