Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

andre hvor forholdt har lidt voldsom slid , været igennem meget store op og nedture og manden vil videre i livet uden mig..

Andre der er blevet droppet men ønsker selv at få det løst ? Men han vil ikke ..

Jeg kan godt se de fejl jeg gjorde - men han havde os fejl..

Hvad ville i gøre ?

Har i prøvet at kæmpe for ham hvor det gav gevinst ? - hvad gjorde i?

Kom gerne med råd og hjælp og gerne hvis i selv har stået i denne situration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

TeamRocket

Jeg er aldrig blevet droppet, men kæmpe for at vinde en fyr har jeg da gjort. Men når man allerede er i et forhold som han ikke vil mere. Tja, er han værd at kæmpe for hvis han ikke vil løse det? Og er du parat til at ændre dig selv? Det nytter jo intet du vinder ham tilbage med nogle tiltag og en fasade du ikke selv kan leve med i længden. Du skal jo også være glad.

Anmeld

23. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

andre hvor forholdt har lidt voldsom slid , været igennem meget store op og nedture og manden vil videre i livet uden mig..

Andre der er blevet droppet men ønsker selv at få det løst ? Men han vil ikke ..

Jeg kan godt se de fejl jeg gjorde - men han havde os fejl..

Hvad ville i gøre ?

Har i prøvet at kæmpe for ham hvor det gav gevinst ? - hvad gjorde i?

Kom gerne med råd og hjælp og gerne hvis i selv har stået i denne situration?

Min erfaring er desværre at når den ene har sagt stop, og ik vil mere, så er det ik en beslutning der er taget natten over, den har været undervejs længe og så er det spild af tid at prøve at "vinde" personen tilbage.. Man skal heller ik ændre sig for enhver pris! Hvis han oz havde fejl men ik synes det er fejl, ja så ændre han sig jo nok ik.. Jeg tror desværre det er spild af tid

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Min erfaring er desværre at når den ene har sagt stop, og ik vil mere, så er det ik en beslutning der er taget natten over, den har været undervejs længe og så er det spild af tid at prøve at "vinde" personen tilbage.. Man skal heller ik ændre sig for enhver pris! Hvis han oz havde fejl men ik synes det er fejl, ja så ændre han sig jo nok ik.. Jeg tror desværre det er spild af tid

Ja og beslutningen var taget undervejes og være tænkt igennem

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ja og beslutningen var taget undervejes og være tænkt igennem

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Fik lige afvide igår at han synes jeg bestemte for meget og det kunne han ikke have - han vil gerne være den der har det sidste ord og er hovedet i familien..

- han synes jeg vil ændre for meget på ham .. (Hvilket jeg SLET ikk følte jeg gjorde)

Og det har han så sagt til alle i hans omkreds at han synes jeg vil ændre for meget på ham osv

Hvorfor kom han ikk så vi ku snak om det frem for at ødelægge familien..

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Undskyld mig, men synes faktisk det er meget lidt sympatisk, at han har sagt til omgangskredsen at du har ændret ham, men ikke har sagt det til dig!

Hvis han havde det skidt, så måtte han da gøre noget ved det?!

Vi har alle vores op- og nedture, men at dele dem med andre end sin partner er i min verden ikke ok! Så vil han jo ikke løse det...

Det gør mig ondt, at han ikke er kommet til dig, før alle mulige andre, så l kunne finde en løsning, der var god for jer begge, for jeg kan godt være bange for, at det er for sent nu... Og jeg synes faktisk, at du fortjener bedre end en mand, der ikke vil forsøge at finde tilbage til sin familie!

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Fik lige afvide igår at han synes jeg bestemte for meget og det kunne han ikke have - han vil gerne være den der har det sidste ord og er hovedet i familien..

- han synes jeg vil ændre for meget på ham .. (Hvilket jeg SLET ikk følte jeg gjorde)

Og det har han så sagt til alle i hans omkreds at han synes jeg vil ændre for meget på ham osv

Hvorfor kom han ikk så vi ku snak om det frem for at ødelægge familien..

Undskyld men er han en stenaldermand? Det er da så barnligt det med at man altid gerne vil have det sidste at skulle have sagt! En familie har ikke længere et overhoved.. Det er da dybt latterligt!  Han skulle vågne op og indse at vi ikke lever før 1960!

Det er da oz respektløst at han snakker med alle andre end dig om jeres problemer.. Det viser jo bare han overhoved ingen interesser har i at få dem løst

Det med at du prøver at ændre ham.. Ja nogle kvinder gør det mere end andre, og jeg ved ik hvilken type du er.. MEN når en fyr vågner op og vil ud af et forhold ja så ser han på hvilke forandringer der er sket fra han var single til nu.. Og nogle giver kvinden skylden for disse forandringer, om det så er rigtigt eller ej..

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Det er så barnligt at snakke med andre om ens problemer og ikk med kæresten..... Og det med overhovedet det er der ikk nogle der er...
Men må sige at hvis han ikk selv føler at han gør noget forkert og kune skyder skylden på dig (og ikk vil snakke´om tingene) så synes jeg ikk at han er værd at samle på...

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er så barnligt at snakke med andre om ens problemer og ikk med kæresten..... Og det med overhovedet det er der ikk nogle der er...
Men må sige at hvis han ikk selv føler at han gør noget forkert og kune skyder skylden på dig (og ikk vil snakke´om tingene) så synes jeg ikk at han er værd at samle på...

Han har aldrig fortalt mig at han følte sådan - det eneste jeg var nødt til at styre var hvad vires penge blev brugt på

Ved ikk andet da han ikk vil kom med de ring han synes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.