urolig baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Mortil2tiloktober skriver:

HEr døjer vi desværre med afføringen , hun kan ikke rigtig komme af med det , desværre .. selvom hun får lactolose . Og vi giver os mylicon dråber for luft i maven ..

Jamen min pige får 90 ml hver 4-5 time . Og så har vi prøvede igår aftes at give 120 ml da hun virker sulten om aftenen og slet ikke vil overgive sig til søvnen . Og det hjælp os lidt .. kunne bare godt tænke mig hun ville sove hele natten . Hun vågner altid en gang imellem 2.30-3.30 og skal have mad .

Hun er 3 uger . Og vejer 4600 g . Og er 58 cm .

Hvad mme giver i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Chili

HEr døjer vi desværre med afføringen , hun kan ikke rigtig komme af med det , desværre .. selvom hun får lactolose . Og vi giver os mylicon dråber for luft i maven ..

Jamen min pige får 90 ml hver 4-5 time . Og så har vi prøvede igår aftes at give 120 ml da hun virker sulten om aftenen og slet ikke vil overgive sig til søvnen . Og det hjælp os lidt .. kunne bare godt tænke mig hun ville sove hele natten . Hun vågner altid en gang imellem 2.30-3.30 og skal have mad .

Hvilken MME bruger du ?
Vi bruger Nan Ha. 1.

Jeg synes min lille dreng spiser meget når jeg hører alle andres spiser de der 90 ml Haha.

Men netop som dig, ønsker vi også han kan sove lidt længere om natten og derfor får han 180 ml ved en midnats tid og falder som regel hurtigt i søvn! Og har de sidste dage vågnet omkring 7.30.

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Chili skriver:

Hvilken MME bruger du ?
Vi bruger Nan Ha. 1.

Jeg synes min lille dreng spiser meget når jeg hører alle andres spiser de der 90 ml Haha.

Men netop som dig, ønsker vi også han kan sove lidt længere om natten og derfor får han 180 ml ved en midnats tid og falder som regel hurtigt i søvn! Og har de sidste dage vågnet omkring 7.30.

Vi bruger os nan ha 1.. da vi har fået det anbefalet af sp og en zoneterapuet ..

Vi brugte først allomin .

Jeg kan os se i giver flaske med midnat , det er ikke altid vi gør Det. Kommer an på om det passer med der minimum er gået 3 timer efter sidste måltid . MEn hvis vi gør Det sover hun som regl til kl 5. Men ved det bliver bedre med tiden ..
NU skal vi bare lige have styr på den mave der ..

Anmeld

22. november 2012

Chili

Vi bruger os nan ha 1.. da vi har fået det anbefalet af sp og en zoneterapuet ..

Vi brugte først allomin .

Jeg kan os se i giver flaske med midnat , det er ikke altid vi gør Det. Kommer an på om det passer med der minimum er gået 3 timer efter sidste måltid . MEn hvis vi gør Det sover hun som regl til kl 5. Men ved det bliver bedre med tiden ..
NU skal vi bare lige have styr på den mave der ..

Ja, få styr på maven, det må ikke være sjovt

Vores sover egentlig rimelig fast, han har i hvert fald sovet og fået mad nogenlunde samtidigt de sidste 3 dage.
Nu er det bare det der aften roderi vi skal have styr på SP sagde det var en fin ide at være "kedelig" allerede fra kl. 19.00 om aftenen, så han lære det, så det prøver vi på nu, og for at han snart forstår det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.