urolig baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Chili

Hej piger

Vil bare lige høre hvordan jeres babyer er når det gælder søvn

Min lillemand er 4 uger, han får flaske og sover ca. Fra 23 om aftenen til 6-7 om morgenen. Også får han 2-3 lurer i barnevognen ude på altanen. Men når han vågner fra den sidste lur ude (omkring kl. 19) er han rigtig urolig når han har fået mad og puslet. Det tager lang tid for ham at sove og nogle gange sover han kun 1 time inden han skal have nat flasken.

Han sover så godt om natten og hele dagen
Men lige den der sidste vågen tid og lur inden natten er virkelig ikke god.
Andre der også har urolige aften babyer ?

Håber ikke det blev alt for indviklet, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Gravid2012

Chili skriver:

Hej piger

Min lillemand er 4 uger, han får flaske og sover ca. Fra 23 om aftenen til 6-7 om morgenen. Også får han 2-3 lurer i barnevognen ude på altanen. Men når han vågner fra den sidste lur ude (omkring kl. 19) er han rigtig urolig når han har fået mad og puslet. Det tager lang tid for ham at sove og nogle gange sover han kun 1 time inden han skal have nat flasken.

Hej

Min baby er 5 uger gammel og vaagner om natten omkring 00.30, 03.30 ... hvordan fik du lige din baby til at sove saa mange timer om natten????? fortael mig .. pleeeease !!!

Men ja, nogle gange er min ogsaa urolig og tager sin tid til at falde i soevn, ved ikke lige hvorfor..

Anmeld

21. november 2012

modesty

Chili skriver:

Hej piger

Aftenbøvl er meget normalt.  Hos os ramte det først ved 2 mdrs. alderen så vidt jeg husker, og varede en måned eller to. Her var det typisk i tidsrummet fra 17-20 hvor han græd og skulle trøstes hele tiden. Det går over!

Anmeld

21. november 2012

Chili

Gravid2012 skriver:

Hej

Min baby er 5 uger gammel og vaagner om natten omkring 00.30, 03.30 ... hvordan fik du lige din baby til at sove saa mange timer om natten????? fortael mig .. pleeeease !!!

Men ja, nogle gange er min ogsaa urolig og tager sin tid til at falde i soevn, ved ikke lige hvorfor..

Vi startede med bare at være kedelige om natten. Ingen snak osv. Og nu sover han bare de der 6-7 om natten
Han er en god dreng, bortset fra 19-22 ...

Anmeld

21. november 2012

Chili

modesty skriver:

Aftenbøvl er meget normalt.  Hos os ramte det først ved 2 mdrs. alderen så vidt jeg husker, og varede en måned eller to. Her var det typisk i tidsrummet fra 17-20 hvor han græd og skulle trøstes hele tiden. Det går over!

Det håber jeg

Det jo både synd for ham og træls for os..
det snart går over.

Anmeld

21. november 2012

Deaktiveret profil

Chili skriver:

Hej piger

Her er det også på den måde.. Vores lille pige (7uger).. Sover også så godt om formiddagen, eftermiddagen.. Men når så klokken rammer 19 ca, så er der liv helt til kl 23! Så har hun fået lidt flaske også sover hun igen til ca 05.00 ...

Men tænker de nok har brug for at være lidt vågne, og det er åbenbart om aftnen hvor vi andre vil slappe af, men sådan er det. 

Hvis han er alt for urolig, så prøv at gå rundt med ham, put ham i bad eller underhold ham.. Til han begynder at blive træt.

Anmeld

22. november 2012

Chili

Freyasmor skriver:

Her er det også på den måde.. Vores lille pige (7uger).. Sover også så godt om formiddagen, eftermiddagen.. Men når så klokken rammer 19 ca, så er der liv helt til kl 23! Så har hun fået lidt flaske også sover hun igen til ca 05.00 ...

Men tænker de nok har brug for at være lidt vågne, og det er åbenbart om aftnen hvor vi andre vil slappe af, men sådan er det. 

Hvis han er alt for urolig, så prøv at gå rundt med ham, put ham i bad eller underhold ham.. Til han begynder at blive træt.

Der er nok ikke andet at gøre..

Vi vil helst bare være kedelig på det tidspunkt, ligesom om natten, så han kan lære det. Sp sagde vi kunne prøve, men måske er han for lille

Men nat ved han da hvad er nu, nat flaske ved 1 tiden og sover til 7.30, god dreng

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

JEg tror som de andre siger os at det er helt normalt .

Her sover vores lille pige os fantastisk løbet af dagen . MEn når vi rammer 19 ca så er hun vildt urolig og vil slet ikke overgive sig til søvnen . Igår sov hun ca 15 min fra 19-22.. der efter gik vi en tur med barnevognen og hun faldt så i søvn .. og sov til 02.30 fik mad og sov til 7..

Vi døjer dog os med mange mave problemer desværre . så der ligger noget af uroligheden nok os her..
Hvor meget mme får din søn ?? Er nysgerrig fordi vores selv får mme ..

Anmeld

22. november 2012

Chili

Mortil2tiloktober skriver:

delJEg tror som de andre siger os at det er helt normalt .

Her sover vores lille pige os fantastisk løbet af dagen . MEn når vi rammer 19 ca så er hun vildt urolig og vil slet ikke overgive sig til søvnen . Igår sov hun ca 15 min fra 19-22.. der efter gik vi en tur med barnevognen og hun faldt så i søvn .. og sov til 02.30 fik mad og sov til 7..

Vi døjer dog os med mange mave problemer desværre . så der ligger noget af uroligheden nok os her..
Hvor meget mme får din søn ?? Er nysgerrig fordi vores selv får mme ..

Vores har også en del luft i maven men hans afføring er "normal". Skider ca. 1 gang om dagen.
Han får 4 flasker med 150 og en flaske med 180 til natten. Han vejer 5kilo

Hvad får din ?

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Chili skriver:

Vores har også en del luft i maven men hans afføring er "normal". Skider ca. 1 gang om dagen.
Han får 4 flasker med 150 og en flaske med 180 til natten. Han vejer 5kilo

Hvad får din ?

HEr døjer vi desværre med afføringen , hun kan ikke rigtig komme af med det , desværre .. selvom hun får lactolose . Og vi giver os mylicon dråber for luft i maven ..

Jamen min pige får 90 ml hver 4-5 time . Og så har vi prøvede igår aftes at give 120 ml da hun virker sulten om aftenen og slet ikke vil overgive sig til søvnen . Og det hjælp os lidt .. kunne bare godt tænke mig hun ville sove hele natten . Hun vågner altid en gang imellem 2.30-3.30 og skal have mad .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.