Tøj og Sko lukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Laulund87

Fenja09 skriver:

Jeg var også derinde tidligere på måneden og fik 2 bodyer + en cardigan til 100 kr. Personligt betyder det ikke så meget for mig om de lukker for jeg tror jeg har handlet i butikken max 3 gange. Vi er derimod ofte i Bilka, og det er jo de samme varer så man går som sådan ikke glip af noget  

/Fenja

Nej så går man ikke glip af noget, jeg har så bare omvendt langt til en Bilka og en Tøj og Sko tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Fenja09

Laulund87 skriver:

Nej så går man ikke glip af noget, jeg har så bare omvendt langt til en Bilka og en Tøj og Sko tæt på

Ja, så kan jeg godt se det, hvis det er en butik man bruger meget. Vi skal ud at køre uanset om vi vælger Tøj & Sko eller Bilka

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

Fenja09 skriver:

Ja, så kan jeg godt se det, hvis det er en butik man bruger meget. Vi skal ud at køre uanset om vi vælger Tøj & Sko eller Bilka

Okay

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Det har været offentligt længe.

Mange er allerede lukket.

Den i Viborg har meget få ting tilbage.

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

Benjamins'mor skriver:

Det har været offentligt længe.

Mange er allerede lukket.

Den i Viborg har meget få ting tilbage.

Ja det ved jeg

Vores lukker den 8. december så det er forskelligt..

Anmeld

20. november 2012

kekp

Laulund87 skriver:

Og det er rigtig ærgeligt

Men hvis i bor i nærheden af sådan en butik vil jeg foreslå jer at kigge derind for de sælger totalt ud af det sidste.. Jeg fandt et termosæt til Maria til 75 kr. Så er det lige hjemme til foråret

Tror at min mor har ryddet tøj og sko i vores by. Hun kom med en kæmpe pose i sidste uge til lillemanden, dejligt

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

kekp skriver:

Tror at min mor har ryddet tøj og sko i vores by. Hun kom med en kæmpe pose i sidste uge til lillemanden, dejligt

Hvor deeeeejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.