Tøj og Sko lukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Laulund87

Og det er rigtig ærgeligt

Men hvis i bor i nærheden af sådan en butik vil jeg foreslå jer at kigge derind for de sælger totalt ud af det sidste.. Jeg fandt et termosæt til Maria til 75 kr. Så er det lige hjemme til foråret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Nessie

Det var da et godt køb

Vi har ingen Tøj og Sko i vores by, men de få gange jeg har været i en, har det da virket som en udemærket butik

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

Nessie skriver:

Det var da et godt køb

Vi har ingen Tøj og Sko i vores by, men de få gange jeg har været i en, har det da virket som en udemærket butik

Det er vildt billigt! Det er en god butik, men Bilka sælger de samme mærker så man kan stadig købe de ting

Anmeld

20. november 2012

Nessie

Laulund87 skriver:

Det er vildt billigt! Det er en god butik, men Bilka sælger de samme mærker så man kan stadig købe de ting

Jeg mente nok at de hang sammen

Men er da lidt ærgerligt at de lukker, har da hørt flere fortælle at de har købt tøj der. Specielt til ungerne

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

Nessie skriver:

Jeg mente nok at de hang sammen

Men er da lidt ærgerligt at de lukker, har da hørt flere fortælle at de har købt tøj der. Specielt til ungerne

Ja både til børn og voksne er/var det billigt

Anmeld

20. november 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Og det er rigtig ærgeligt

Men hvis i bor i nærheden af sådan en butik vil jeg foreslå jer at kigge derind for de sælger totalt ud af det sidste.. Jeg fandt et termosæt til Maria til 75 kr. Så er det lige hjemme til foråret

Jep, min mor var inde og hamstre tøj til William og fik 3 bluser, 1 par bukser og en natdragt + en body til 180 kr Det er da ret godt.

Og biiiiiligt termosæt!

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

Jep, min mor var inde og hamstre tøj til William og fik 3 bluser, 1 par bukser og en natdragt + en body til 180 kr Det er da ret godt.

Og biiiiiligt termosæt!

Ej hvor fedt!

Jeg kom desværre lidt for sent for det halve af butikken var væk, men jeg kom også primært efter termosættet

Anmeld

20. november 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Ej hvor fedt!

Jeg kom desværre lidt for sent for det halve af butikken var væk, men jeg kom også primært efter termosættet

Ja, det går fisme hurtigt når det er så billigt .. og hovedsagen er du så fik det sæt

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

Ja, det går fisme hurtigt når det er så billigt .. og hovedsagen er du så fik det sæt

Nemlig

Anmeld

20. november 2012

Fenja09

Jeg var også derinde tidligere på måneden og fik 2 bodyer + en cardigan til 100 kr. Personligt betyder det ikke så meget for mig om de lukker for jeg tror jeg har handlet i butikken max 3 gange. Vi er derimod ofte i Bilka, og det er jo de samme varer så man går som sådan ikke glip af noget  

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.