til de dejlige mænd der ude...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Clotte

Min skal hyldes fordi han i alt den tid vi har været sammen (snart 10 år) har været en trofast støtte igennem alt og jeg mener virkelig alt

Jeg havde tabt mig før vi mødtes og vejede det mindste nogensinde men i løbet af nogle år tog jeg en helvedes masse kg på og alligevel kiggede han stadigvæk på mig med de mest kærlige øjne og sagde dagligt at han elsker mig.

Han har været der for mig igennem en blodprop, en fedmeoperation, depression, social angst, barnløshed (igennem 8 år), brud med min familie, et kømpe vægttab...

Han siger stadigvæk dagligt at han elsker mig og jeg kan se det på ham at han mener det 

Han brokker sig aldrig over at han i lang tid stod for mere eller mindre alt herhjemme pga min blodprop og samtidig havde sit job på 37 timer, uanset hvornår og hvor så hjælper han altid til, med det han nu kan 

Han er guld værd og jeg får gåsehud når jeg ser ham sammen med vores datter

Mit liv blev fuldt da jeg mødte ham

Clotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Kay

hvor er det dejligt at læse om så mange dejlige mænd...

min kom ind af døren og udbrød med det samme... hvor har du haft travlt i dag... da han så jeg havde ryddet og støvsuget så dejligt når han ser det...

alle burde være så heldige at havde så dejlige mænd

Anmeld

20. november 2012

LilleSmølf

Sikke en dejlig tråd, man bliver jo helt glad af den

Min skal hyldes fordi han altid er der for mig, altid ved hvornår der skal snakkes og hvornår der bare skal holdes om.

Fordi han kan klare alle mine sindssyge humørsvingninger, fordi han tager opvasken mens jeg ligger på sofaen og dødsover, køber gifler og chokolade og hvad end jeg ellers får lyst til ud af det blå, og ikke brokker sig når jeg skal ud at tisse 4 gange på én nat.

Der går ikke en dag uden at han siger hvor fantastisk og dejlig jeg er, og hvor godt jeg ser ud til trods for at jeg lige har hængt med hovedet nede i WC'et for 3. gang den dag (og mener det).

Jeg elsker ham for at acceptere mig for den jeg er, fordi vi kan snakke om alt, fordi han deler sine følelser og ikke er bange for at sige tingene, som de er. Det er alle de små ting, der gør det.

Men især fordi han reagerede som han gjorde da jeg sagde han skulle være far, og da vi første gang så vores bebs til scanning

Han er bare fantastisk og jeg kan intet andet end at føle mig utroligt heldig.

Anmeld

20. november 2012

MaleneG

skøn tråd..

Man bliver jo helt varm om hjertet at læse de søde ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.