til de dejlige mænd der ude...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Kay

syntes sgu de fortjener en tak.... min forelskede sig i mig til trods for mine alt for runde former, han støttede mig igennem mit vægt tab... og vi kæmpede sammen for at få en lille... han holdte humørsvingninger og bækkenløsning ud... stod bravt ved min side under hele fødslen og var den bedste fødselshjælper man kan tænke sig...

siden vores lillepige blev født har han arbejdet 40-50 timer om ugen, da firmaet har utroligt meget at se til... og at de ikke kan få nok kvalificeret arbejdskraft...

selvom han står tidligt op og kommer sent hjem... siger han intet til at kartoflerne har fået for meget fordi lillepigen krævede opmærksom hed, eller at der ik lige er blevet støvsuget... eller at jeg er for træt til en omgang af det frække

han har overskud til at lege med sin datter og hjælpe vores familier men fornødent arbejde... og putte vinterdæk på vores bil...

min mand er skøn og dejlig, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden ham...

hvad vil i gerne hylde jeres mænd og kærester for??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

An&Jo

jeg vil bare gerne hylde ham for at være en god far og kæreste.
Han er der altid for os, og lige nu kæmper vi to kampe sammen som jeg ikke ville kæmpe for/ med en anden mand..
Han holder alt min brok om min familie ud, han støtter mig i alt hvad jeg laver..

Han er bare den bedste for mig og jeg ville ikke undvære ham for alt i verden..

Anmeld

20. november 2012

twinny

Åhh der er så mange ting.  Han er en fantastisk far, en god og tålmodig mand også han laver mad til os hver aften.  Der går ikke en dag, hvor han ikke siger, hvor lækker han synes jeg er eller hvor smuk jeg er.

Han tager drengene om natten, hvis jeg er alt for smadret. og om morgen.

Han er bare en fantastisk mand.

Og mange mange flere ting

Anmeld

20. november 2012

signe.

Min kæreste er et kæmpe forbillede for vores to drenge! Han tager sig altid tid til at tage drengene med ud og lave ting som mor her ikke kan  finde ud af han sender mig på shoppe/venindetur når han synes han kan se at jeg trænger til det, og har endda lige foreslået en en dags tur til london med en veninde mens han tager drengene.. Han støtter mig i mit vægttab og er god til at rose når han kan se resultater og ja.... Så er det mig han ligger sig ind til hver aften <3

Anmeld

20. november 2012

Kay

sikke nogle dejlige mænd der er der ude mon ik der er flere...

Anmeld

20. november 2012

Lusi

Min støtter mig i ALT!
Han er der for mig, når jeg synes min familie er lort, han siger når han synes jeg skal tage ud og hygge mig, for han synes jeg trænger.
Han tager gerne børnene, hvis jeg skal noget (troede jeg var en selvfølge, men er åbenbart langt fra alle mænd der har det sådan).
Han leger chauffør for mig.
Han finder sig i mit svingende humør og hold da op en bitch, jeg kan være

Han har dummet sig Big time, i starten af vores forhold, men gør ALT for nu, at jeg skal stole på ham..

Anmeld

20. november 2012

lycly

Jeg vil gerne hylde min skønne mand for at elske mig og elske min datter og acceptere hende, som var hun hans egen. Jeg elsker ham for at han prioriterer mig, at støtte mig, at stå op om natten når min datter har tabt sutten for 25. gang, igen selvom hun ikke er hans. Jeg elsker ham bare for at elske mig og for at han ikke gav op for at få mig!

Anmeld

20. november 2012

jydeinden

jeg vil gerne hylde min dejlige kæreste for altid at være der og yde den fulde støtte og opbakning når ingen andre troede på mig.

Han er den dejligste mand, og er der altid til både at elske mig, men også passe på mig, når jeg ikke selv kan finde ud af det, samt ynke mig når jeg selv gør nogle tåbelige ting hehe ( så som at banke sin albue ind i en dørkarm)

jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den mand.

Anmeld

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja vi ska nemlig hylde de dejlige mænd i dag! 

Min kærste er så sød, dejlig, skæg og god. Der er ingen der ka få mig til at grine som han kan.

Tit behøver jeg sige hvis der er noget der trykker, og han er så dejlig fornuftig.

Han er en fantastisk far, der altid sætter familien først. Vh stine

Anmeld

20. november 2012

DitteFisk

Sikke da nogle dejlige ord om din mand - jeg er sikker på han må være blevet glad for sådan en spand anerkendelse og ros  

Og så vil jeg også benytte lejligheden til at påskønne mit eget vidunder af en kæreste. Han forelskede sig i mig trods mit liv var så anerledes end hans - han er næsten 3 år yngre end mig og jeg har barn og havde en eks det voldte mig problemer.. men med hans store kærlighed fik han det hele til at føles så let. Og det gør han stadig 3½ år efter, nu hvor vi venter en datter sammen. Det gør mig varm indeni når han siger "..min datter.." i en sætning og når han leger med min dreng, som han siger, at han af og til glemmer ikke er hans. 
Når han snildt tager opvasken eller oprydningen efter en lang dag på uni og siger, at det er okay at jeg tager mig en lur imens. Og når han tilsvarende bliver glad, hver gang jeg gør rent, selvom det jo skal gøres. 
Og når han altid kan tilgodese mig, snakke med mig, holde om mig, sige noget pænt til mig, bare fordi jeg har brug for det - også selvom han har travlt.
Vi var inde i en periode hvor vi ikke fik hinanden fortalt, hvor meget vi betyder for hinanden mere - men det gør vi igen, og det giver overskud på kærligheden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.