Anonym skriver:
Nu var det ikke første gang jeg var der, men en af de første gange... jeg var nyforelsket og jeg er af den mening, at man selvfølgelig skal kunne begå en fejl. Den gang sagde jeg ikke noget, for som sagt jeg var nyforelsket og tænkte, at det går jo nok... Og det er selvfølgelig helt og holdent min fejl, at jeg valgte at holde mund. Og er sammen med ham fordi det jo ikke er hele ham, det jeg har beskrevet her. Han er en god kæreste og far, dog er der bare lige det her punkt, hvor jeg bliver sindssygt ked af det: at jeg føler han giver mig ansvaret for hans handlinger (selvfølgelig kun de negative).... Hvor jeg mener, at man selv har ansvaret for hvad man siger og gør.
Ved godt at når man skriver sådan et indlæg, så virker det som om hele forholdet er forskruet.... men altså det er jo blot nogle punkter hvor vi har problemer... Vi er gået igennem meget sammen.
at han giver dig ansvaret hører ingen steder hjemme .. for det er jo ikke din skyld ..
Man har selv ansvaret for egne handlinger!
og ja - jeg er også klar over at det ikke er det hele billede jeg får her .. men det er jo hvad jeg har at gå ud fra 
Anmeld