Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kongmulle skriver: Hun ligner altså en Katla
Hun ligner altså en Katla
er det godt ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: er det godt ?
Ja bestemt. Hun er smadder sød
Kongmulle skriver: Ja bestemt. Hun er smadder sød
tak
Camillos skriver: Ja.. hun har altså intet navn fået endnu vi kan nemlig ikke blive enige ... Prinsessen er nu 4 uger gammel.. Hun vejer nu 4300 gr og er 56 cm lang Hun er stadigvæk et pragt eksemplar, hun græder faktisk ikke og holder allerede nu en meget dyb øjenkontakt med folk.. holdnu fast det er gået stærkt! Jeg kunne simpelthen ikke forstå forældres brokkerier over hvor hårdt det kunne være at få et spædbarn.. hvad sker der lige for det.. ikke fordi hun er besværlig eller noget.. MEN HOLD NU FAST MED VASKETØJ der hober sig op.. jeg skal helt ned i kælderen og vaske tøj og har det skidt med at gå fra hende når hun er i lejligheden og man skal vælge det rigtige tidspunkt for hun kan snildt være vågen 3 timer i TRÆK.. nå men fandt så ud af idag at babyalarmen sagtens kunne nå derned! Skønt! så nu er jeg igang med 3 maskine vasketøj og har 2 mere... ¨Jeg skulle lige rende ind i en underlivs betændelse i sidste uge og føler ikke rigtig jeg har fået bugt med den endnu så må nok en tur til lægen inden længe IGEN!. Heldigvis er mine sting forsvundet forneden og jeg kan tørre mig ORDENTLIGT NU Det var alt for nu .. smider lige lidt billeder af vidunderet.. billedet af mig og hende: Hun kunne ikke LIGNE sin mor Mindre hehe!
Ja.. hun har altså intet navn fået endnu vi kan nemlig ikke blive enige ...
Prinsessen er nu 4 uger gammel.. Hun vejer nu 4300 gr og er 56 cm lang Hun er stadigvæk et pragt eksemplar, hun græder faktisk ikke og holder allerede nu en meget dyb øjenkontakt med folk.. holdnu fast det er gået stærkt!
Jeg kunne simpelthen ikke forstå forældres brokkerier over hvor hårdt det kunne være at få et spædbarn.. hvad sker der lige for det.. ikke fordi hun er besværlig eller noget.. MEN HOLD NU FAST MED VASKETØJ der hober sig op.. jeg skal helt ned i kælderen og vaske tøj og har det skidt med at gå fra hende når hun er i lejligheden og man skal vælge det rigtige tidspunkt for hun kan snildt være vågen 3 timer i TRÆK.. nå men fandt så ud af idag at babyalarmen sagtens kunne nå derned! Skønt! så nu er jeg igang med 3 maskine vasketøj og har 2 mere... ¨Jeg skulle lige rende ind i en underlivs betændelse i sidste uge og føler ikke rigtig jeg har fået bugt med den endnu så må nok en tur til lægen inden længe IGEN!. Heldigvis er mine sting forsvundet forneden og jeg kan tørre mig ORDENTLIGT NU
Det var alt for nu .. smider lige lidt billeder af vidunderet..
billedet af mig og hende: Hun kunne ikke LIGNE sin mor Mindre hehe!
Hun ligner en lille Emma
come2 skriver: Hun ligner en lille Emma
det kunne hun godt ja
Nuser babyprinsesse
christina92 skriver: Nuser babyprinsesse
Hun kunne også godt ligne en Emilie eller Olivia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128