update af Prinsessen+familieliv+ billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Camillos

Kongmulle skriver:

Hun skal da hedde Katla

katla? det synes kæresten ikke hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Camillos

M (: skriver:

Hvilke navne kan du lide? Og hvad kan faderen lide? Måske man vi kan komme med forslag, som ligger et sted i mellem?

hendes far har slet ikke haft nogle bud endnu! ...  men jeg er til Nora, emma, freja, clara, pusle, Jasmin,rose, natalie.. blandt andet.. 

Anmeld

20. november 2012

Camillos

FrkZier skriver:

hun er da rigtig fin

- og i må da snart til at blive enige om hvad hun skal hedde

Tak .. ja hun er en dejlig en

Anmeld

20. november 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er det dejligt at alting går godt

Hvor er hun bare skøn at se på - hold nu op, nogle store flotte øjne! Det var da helt vildt.

Jeg glæder mig bestemt ikke til vasketøjs delen, synes selv vi har meget vasketøj hvordan bliver det så ikke når man får en bebs? 

Øv med underlivsbetændelse, men det er da altid noget du kan tørrer dig ordentligt igen.

Tak søde.. .. ja hun har nogle ordentlige øjne.. og så er de blå.. som faderens igen igen hehe ! 

Jeg synes det er Koloenormt med vasketøj forstår ikke hvor det kommer fra .. hehe! .. håber det letter lidt på det nu farmand er begyndt på Job igen  

Ja det er noget pis med det underliv enten er det blærebetændelse, svamp ellers er det underlivs betændelse.. Øv øv øv! ... 

Men det er rart at kunne tørrer sig igen.. har haft voldsomt ondt efter jeg bristede på alle leder og kanter så ..

Anmeld

20. november 2012

M (:

Camillos skriver:

hendes far har slet ikke haft nogle bud endnu! ...  men jeg er til Nora, emma, freja, clara, pusle, Jasmin,rose, natalie.. blandt andet.. 

Ej, men man kan jo ikke bare smide dine navne ud, uden selv at smide nogle bud i puljen!

Sig til ham, at det er vigtigt FOR DIG, at I snart finder et navn, og så skriv en liste hver med 10 navne i kan lide - og så må I jo tage den derfra! 

Anmeld

20. november 2012

Camillos

Ej, men man kan jo ikke bare smide dine navne ud, uden selv at smide nogle bud i puljen!

Sig til ham, at det er vigtigt FOR DIG, at I snart finder et navn, og så skriv en liste hver med 10 navne i kan lide - og så må I jo tage den derfra! 

Det er forsøgt...  han finder det ikke så vigtigt lige pt .. 

Anmeld

20. november 2012

M (:

Camillos skriver:

Det er forsøgt...  han finder det ikke så vigtigt lige pt .. 

Ej, men nu må han komme ind i kampen! Så giv ham en deadline - giv ham en uge eller 14 dage til at tænke over det, og så sig, at f.eks. 1/12 har du en forventning om, at I sætter jer ned i fællesskab og finder et navn til lillepigen! Så har han tid til at tænke, og du får en periode, der er til at holde ud, fordi du ved, hvornår du seneste kan "kræve" et svar af ham.. 

Anmeld

20. november 2012

Camilla30

Dejlig lille pige

Anmeld

20. november 2012

Kongmulle

Camillos skriver:

katla? det synes kæresten ikke hehe

Hun ligner altså en Katla

Anmeld

20. november 2012

Camillos

Ej, men nu må han komme ind i kampen! Så giv ham en deadline - giv ham en uge eller 14 dage til at tænke over det, og så sig, at f.eks. 1/12 har du en forventning om, at I sætter jer ned i fællesskab og finder et navn til lillepigen! Så har han tid til at tænke, og du får en periode, der er til at holde ud, fordi du ved, hvornår du seneste kan "kræve" et svar af ham.. 

hehe god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.