1. icsi går nu igang :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

**Ønskebabyen

hejsa, ehm jo det vil godt kunne lade sig gøre?
det er de sidste ægudtagning der skal foregå d. 16/12

altså hvis alt går som planglagt ser mit forløb således ud:

20/11-3/12 - nedregulering
mens start seneste d. 2/12
4/12 start på gonal f
13 el. 14/12 æggene skal være store og modne nok.
15/12 ægløsnings sprøjte
16/12 æg udtagning.

og derefter skal det så køre som normalt, altså:

ca. d. 18 æg lagt tilbage

ruge i 14 dage indtil d. 1/1 eller 2/1 bliver det nok

Hmm, ja undskyld. Men jeg kan virkelig ikke få dit forløb til at passe, i forhold til det jeg har været igennem. Og mit blev så kort som muligt, da alt¨medicinen var som den skulle være og min krop reagerede som den skulle og mens kom til tiden.

Kig evt. mit forløb i min profil..

I min verden bliver du ikke nedreguleret længe nok. Og ægmodningssprøjten tages altså to dage før ÆU (om aftenen - altså ca. 36 timer før) og ikke kun dagen før..

Hvilken klinik er du tilknyttet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

mab

**Ønskebabyen skriver:

Hmm, ja undskyld. Men jeg kan virkelig ikke få dit forløb til at passe, i forhold til det jeg har været igennem. Og mit blev så kort som muligt, da alt¨medicinen var som den skulle være og min krop reagerede som den skulle og mens kom til tiden.

Kig evt. mit forløb i min profil..

I min verden bliver du ikke nedreguleret længe nok. Og ægmodningssprøjten tages altså to dage før ÆU (om aftenen - altså ca. 36 timer før) og ikke kun dagen før..

Hvilken klinik er du tilknyttet?

ehm ja kan godt se dit er længere, på mange af punkterne.

jeg kan ikke svare dig på hvorfor, jeg har aldrig prøvet dether før, jeg "følger" blot hvad de siger på kliniken :-) ?

Anmeld

21. november 2012

Sophie90

mab skriver:

så starter jeg på gonal f (nedregulering) idag, som er start skudet på vores første behandling. vores første forsøg bliver icsi-medtoden, og jeg er helt vildt spændt.

det eneste der er et problem er de holder julelukket på rigshospitalet, og derfor bliver sidste æg udtagning d. 16/12-2012, og derfor er det lige på et hængende hår det hele kommer til at passe.

så min mensturation skal komme præcis til tiden, og mine æg skal modne sig som de skal, og da jeg har så mange æg giver de mig kun en halv dosis - når men chancen er der, så jeg må tænke positivt!

har i nogle fif til at fremprovokere mensturationen?

Zoneterapi har jeg hørt virker :-) er selv begyndt på det bare med fertilitetsbehandlinger, men min mor havde ikke sin mens da hun var yngre ogaå gik huntil zoneterapi og siden har den været helt præcis! Held og lykke :-) 

Anmeld

21. november 2012

**Ønskebabyen

mab skriver:

ehm ja kan godt se dit er længere, på mange af punkterne.

jeg kan ikke svare dig på hvorfor, jeg har aldrig prøvet dether før, jeg "følger" blot hvad de siger på kliniken :-) ?

Og det skal du selvfølgelig også gøre Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved det, da jeg aldrig har oplevet nogle have sådan et forløb

Anmeld

21. november 2012

Nessie

mab skriver:

hejsa se lige mit svar i forrige besked med vores behandlings forløb.

det da sjovt vi følges så tæt - jeg  alt hvad jeg har for jer også! er det jeres første forsøg?

Det bliver da spændende, og ja, vi følges ret godt ad

Men går så ud fra at det er kort protokol du skal igennem.

Nej, det er vores 6. forsøg. Derudover har vi haft 2 fryseforsøg også.

Vores søn er lavet i 3. forsøg, og dette er så vores sidste, så håber at det lykkes igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.