Hvad leger jeres snart 2 årige med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Den lykkelige

MamaJakob skriver:

Ja, den er i træ. De fås vist i mange fancy udgaver og med batterier til togene osv., men vi har nogle få skinner til en simpel lille bane med en enkelt bro (har prøvet at vedhæfte billeder), som vi har "arvet" fra min lillebror  

Og sønnike er godt underholdt; det mest spændende for ham p.t. er selv at sætte dem sammen - og derfor er det faktisk helt perfekt, at det er nogle helt "simple" skinner 

Tusind tak! Ja jeg tror fakitsk hun ville synes det var rigtig sjovt at samle de baner osv  må vi have os  tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Den lykkelige

Benjamins'mor skriver:

Min søn er 22 mdr.

Han leger med:

Hotwheels biler.
Brio togbane.
Legekøkken.

- det er hans favorit legetøj pt. Han har masser af andet men det er kun det han leger med ligenu.

Ok tusind tak.. min datter er præcis så gammel som din.. tusind tak for forslag

Anmeld

20. november 2012

LBK

min datter bliver to til december. Hendes store lidenskab er dukker og alt hvad der hører til. Derudover leger hun også med køkken og mad, og hun leger med biler, læser bøger, og ligger puslespil. 

Anmeld

20. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Den lykkelige skriver:

Min datter kan godt lide kigge i bøger og hendes legekøkken med legemad, også engang imellem hendes dukker og dukkevogn.. men synes hun mangler noget.. Alt det der lys, lyd og sådan noget gider hun ikke..

Hvad med en bondegård med dyr..

Min datter fylder 2 her til marts.. vi var til fødselsdag i søndags hos en dreng der blev 3, og han havde fået en bondegård.. og den var min datter meget glad for, hun brugte meget tid på at hesten hoppede fra stolpe til stolpe

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

Problembarnet skriver:

Hvad med en bondegård med dyr..

Min datter fylder 2 her til marts.. vi var til fødselsdag i søndags hos en dreng der blev 3, og han havde fået en bondegård.. og den var min datter meget glad for, hun brugte meget tid på at hesten hoppede fra stolpe til stolpe

Ha ha hvor sødt  Jo hun elsker jo dyr! Kunne være en god ide..

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

LBK skriver:

min datter bliver to til december. Hendes store lidenskab er dukker og alt hvad der hører til. Derudover leger hun også med køkken og mad, og hun leger med biler, læser bøger, og ligger puslespil. 

Tusind tak!  Ja de ting gør min datter også.. men synes ligesom der manglede lidt..  men tak for forslag

Anmeld

20. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Den lykkelige skriver:

Ha ha hvor sødt  Jo hun elsker jo dyr! Kunne være en god ide..

Gør min datter også

og har aldrig overvejet en bondegård - indtil jeg så hende i søndags med det..

Anmeld

20. november 2012

Clisolka

Isabella er lige fyldt 2 år og hendes bedste legetøj lige pt. er hendes new born dukker  Ellers leger hun meget med sit duplo, læser i bøger, tegner, puslespil. 

Da hun fyldte 2 gav vi hende feernes støvlehus - det er et STORT hit! 

http://www.br.dk/brands/elc/play2learn%20feernes%20st%C3%B8vlehus.aspx?id=616009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.