Hvad leger jeres snart 2 årige med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Den lykkelige

Min datter kan godt lide kigge i bøger og hendes legekøkken med legemad, også engang imellem hendes dukker og dukkevogn.. men synes hun mangler noget.. Alt det der lys, lyd og sådan noget gider hun ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

VNB

Den lykkelige skriver:

Min datter kan godt lide kigge i bøger og hendes legekøkken med legemad, også engang imellem hendes dukker og dukkevogn.. men synes hun mangler noget.. Alt det der lys, lyd og sådan noget gider hun ikke..

min dreng på næsten 2, leger rigtig meget med dublo lego. Han kan sidde i laaang tid og bygge og bygge  

og så er vandfarver og modelervoks også blevet et hit, da de tit leger med det i Vuggestuen.  

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

VNB skriver:

min dreng på næsten 2, leger rigtig meget med dublo lego. Han kan sidde i laaang tid og bygge og bygge  

og så er vandfarver og modelervoks også blevet et hit, da de tit leger med det i Vuggestuen.  

Ok tusind tak!
Kunne være vi skulle købe noget lego duplo til hende.. har prøvet med modellervoks.. men hun kan ikke og putter det i munden osv..

Anmeld

20. november 2012

MamaJakob

Herhjemme hitter bl.a. puslespil, brio-togbane og at tegne (det er så godt nok som regel mor, der skal tegne, mens sønnen dikterer, men det er nu også hyggeligt )

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

MamaJakob skriver:

Herhjemme hitter bl.a. puslespil, brio-togbane og at tegne (det er så godt nok som regel mor, der skal tegne, mens sønnen dikterer, men det er nu også hyggeligt )

Ha ha hvor sødt!  Ja vi tegner også meget..  den tog bane hvad er det for en.. sådan en i træ?

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Min søn er 22 mdr.

Han leger med:

Hotwheels biler.
Brio togbane.
Legekøkken.

- det er hans favorit legetøj pt. Han har masser af andet men det er kun det han leger med ligenu.

Anmeld

20. november 2012

Lunae

Camille er selvfølgelig lidt ældre end Gry, men herhjemme hitter bøger, musik, brio togbanen, duplo og little people. Hun er også begyndt med puslespil uden dutter og så også vendespil. Derudover elsker hun sin løbecykel, som hun bare suser afsted på!

Nåh ja, og så er der lige ipaden. Hun elsker den og spiller vendespil, find Holger, bygger duplo og ser en masse lillenørd!

Anmeld

20. november 2012

MamaJakob

Den lykkelige skriver:

Ha ha hvor sødt!  Ja vi tegner også meget..  den tog bane hvad er det for en.. sådan en i træ?

Ja, den er i træ. De fås vist i mange fancy udgaver og med batterier til togene osv., men vi har nogle få skinner til en simpel lille bane med en enkelt bro (har prøvet at vedhæfte billeder), som vi har "arvet" fra min lillebror  

Og sønnike er godt underholdt; det mest spændende for ham p.t. er selv at sætte dem sammen - og derfor er det faktisk helt perfekt, at det er nogle helt "simple" skinner 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

Lunae skriver:

Camille er selvfølgelig lidt ældre end Gry, men herhjemme hitter bøger, musik, brio togbanen, duplo og little people. Hun er også begyndt med puslespil uden dutter og så også vendespil. Derudover elsker hun sin løbecykel, som hun bare suser afsted på!

Nåh ja, og så er der lige ipaden. Hun elsker den og spiller vendespil, find Holger, bygger duplo og ser en masse lillenørd!

Hej søde..
Tusind tak for ideer..  Må vist ud og have en brio togbane og duplo kan jeg se
Ja ipad'en er et hit.. håber jeg får den til marts som min far har lovet, så kan hun lege lidt med den..

Anmeld

20. november 2012

Maja_4000

Caroline leger mest med dukker/bamser , puslespil (det kan hun bruge MANGE timer på og hun er faktisk ret sej til det Hehe) , duplo og legekøkkenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.