Ufattelig ulykkelig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Leonora

Maalene skriver:

DU MÅ IKKE FÅ DET FJERNET ENDNU!

Hvis du kun er 7+0, kan du altså godt blive rykket tilbage op til en uge, og så er det ikke sikkert, at der er hjerteblink!

Vil helt klar give det en chance, har hørt om flere, som ikke har set blink på det tidspunkt, fordi de ikke var helt så langt henne som forventet, men som alligevel har fået en lille baby...

Fostår slet ikke, at du ikke har fået tid til en ny scanning i stedet for- det har jeg gjort de 2 gange man ikke har kunne sehjerteblink ved første scanning!

Chancen for en missed abortion er der selvfølgelig, men jeg ville uden tvivl give det en chance, Tænk nu hvis du har haft ÆL lidt senere end forventet, ægget har taget lidt længere tid om at sætte sig fast, eller de bare ikke udvikler sig helt så hurtigt, som hvis der kun havde været 1?

Insister på en ny scanning i næste uge, for der er altså chancer endnu for, at de har det godt derinde - selvom det kan gå begge veje...

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Miss Kat

Maalene skriver:

DU MÅ IKKE FÅ DET FJERNET ENDNU!

Hvis du kun er 7+0, kan du altså godt blive rykket tilbage op til en uge, og så er det ikke sikkert, at der er hjerteblink!

Vil helt klar give det en chance, har hørt om flere, som ikke har set blink på det tidspunkt, fordi de ikke var helt så langt henne som forventet, men som alligevel har fået en lille baby...

Fostår slet ikke, at du ikke har fået tid til en ny scanning i stedet for- det har jeg gjort de 2 gange man ikke har kunne sehjerteblink ved første scanning!

Chancen for en missed abortion er der selvfølgelig, men jeg ville uden tvivl give det en chance, Tænk nu hvis du har haft ÆL lidt senere end forventet, ægget har taget lidt længere tid om at sætte sig fast, eller de bare ikke udvikler sig helt så hurtigt, som hvis der kun havde været 1?

Insister på en ny scanning i næste uge, for der er altså chancer endnu for, at de har det godt derinde - selvom det kan gå begge veje...

Helt enig!!!

Jeg prøvede det samme! Fik erklæret et dødt foster og fik at vide, det skulle fjernes.

Dog tog de blodprøver for at være sikre på at hcg tallet ikke steg... men det gjorde det!! Få dage efter var der hjerteblink.

Bed om at få målt dit hcg niveau. 

Anmeld

20. november 2012

Rockertand

come2 skriver:

5+1 efter udtegningerne på sygehuset

Det forstår jeg altså ikke, man kan da ikke se hjerteaktivitet 5+1??

Anmeld

20. november 2012

come2

Rockertand skriver:

Det forstår jeg altså ikke, man kan da ikke se hjerteaktivitet 5+1??

Hvor står det skrevet henne man kunne det?

Jeg skrev jeg var 5+1 efter udregningerne på sygehuset.

Var derinde da jeg begyndte at bløde og de regnde så ud hvor langt jeg var henne.

Men på det tispunkt er der ikke rigtig noget at se på scanningen.

Anmeld

20. november 2012

Rockertand

come2 skriver:

Hvor står det skrevet henne man kunne det?

Jeg skrev jeg var 5+1 efter udregningerne på sygehuset.

Var derinde da jeg begyndte at bløde og de regnde så ud hvor langt jeg var henne.

Men på det tispunkt er der ikke rigtig noget at se på scanningen.

Du misforstår mig - jeg mener: hvorfor tror man at der ikke er normal udvikling? Man skal jo ikke kunne se hjerteaktivitet, når man kun er 5+1...

Anmeld

20. november 2012

come2

Rockertand skriver:

Du misforstår mig - jeg mener: hvorfor tror man at der ikke er normal udvikling? Man skal jo ikke kunne se hjerteaktivitet, når man kun er 5+1...

TS spurgte hvornår jeg mistede . og jeg skriver 5+1 ??

Kan ikke se hvad der er forkert i det

Anmeld

20. november 2012

Rockertand

come2 skriver:

TS spurgte hvornår jeg mistede . og jeg skriver 5+1 ??

Kan ikke se hvad der er forkert i det

Arg, det må du undskylde, jeg har blandet dine svar med trådstarters,, jeg læser på telefonen, det går vist ikke så godt. Håber det bedste for trådstarter.

Anmeld

20. november 2012

SussieThyssen

Vil da også sige til TS, at ud fra hvad alle de andre siger, så burde du måske lige se tiden an.

Men et stort knus, det får du.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2012

pcoramt

Hej allesammen.. Mange tak for jeres svar.. Der var desværre ikke noget at gøre  Jeg fik fortaget en MA i går som gik vellykket. Min gyn. sagde at vi havde gode chancer for ny graviditet, så det må vi i gang med.. Men hvor er det dog hårdt. Vi havde nået at købe de første par små ting til baby. jeg håber sådan at det snart lykkedes igen..

Anmeld

21. november 2012

Maalene

pcoramt skriver:

Hej allesammen.. Mange tak for jeres svar.. Der var desværre ikke noget at gøre  Jeg fik fortaget en MA i går som gik vellykket. Min gyn. sagde at vi havde gode chancer for ny graviditet, så det må vi i gang med.. Men hvor er det dog hårdt. Vi havde nået at købe de første par små ting til baby. jeg håber sådan at det snart lykkedes igen..

Det er jeg rigtig ked af at høre

Han har nok styr på det, håber virkelig I er okay, for det er så forfærdelig hårdt at gå igennem

Har selv været der 2 gange, så ved virkelig hvad I går igennem - skriv endelig, hvis du har nogle spørgsmål eller bare har brug for at snakke...

Brug hinanden og græd alt hvad du har brug for - så skal det nok komme igen, når I mindst venter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.