pcoramt skriver:
Jeg var til scanning i går, og der var to små huller til tvilinger, men igen hjertelyd.. Så de skal fjernes i dag med en MA (medicinsk abort)
jeg er simpelhen dybt ulykkelig.. Hvad kan jeg gøre? Det er vores største ønske at blive forældre..
Jeg vil rigtig gerne hører fra nogen der har prøvet det samme. Og hvad i gjorde?? Og lykkedes det at blive gravide igen? Og i såfald hvor lang tid tog det?
Jeg har grædt nærmest uafbrudt de sidste 18 timer 
DU MÅ IKKE FÅ DET FJERNET ENDNU!
Hvis du kun er 7+0, kan du altså godt blive rykket tilbage op til en uge, og så er det ikke sikkert, at der er hjerteblink!
Vil helt klar give det en chance, har hørt om flere, som ikke har set blink på det tidspunkt, fordi de ikke var helt så langt henne som forventet, men som alligevel har fået en lille baby...
Fostår slet ikke, at du ikke har fået tid til en ny scanning i stedet for- det har jeg gjort de 2 gange man ikke har kunne sehjerteblink ved første scanning!
Chancen for en missed abortion er der selvfølgelig, men jeg ville uden tvivl give det en chance, Tænk nu hvis du har haft ÆL lidt senere end forventet, ægget har taget lidt længere tid om at sætte sig fast, eller de bare ikke udvikler sig helt så hurtigt, som hvis der kun havde været 1?
Insister på en ny scanning i næste uge, for der er altså chancer endnu for, at de har det godt derinde - selvom det kan gå begge veje...
Anmeld