Anonym skriver:
Der blev sagt pige men jeg fik en søn. Jeg henvendte mig efterfølgene til hver clavoriant og sagde jeg ventede en dreng,og hvad tror i svaret var fra hver af dem???
Så har han feminine energier. Han er homoseksuel.
Fedt. Så fordi de fornemmer forkert så er mit barn homo. Javel ja 
Andre der har oplevet det?
Man skal ikke hoppe på den galaj at tro at clair voyante ved eller kan regne ud hvad man får...nogle ganske få kan..men de hører til sjældenhederne.
Min mor og søn har evnen, men jeg kender ganske enkelt ikke andre, der med så stor træfsikkerhed ved det.
Selvom jeg er empat, ved jeg det ikke.
Det er ikke en evne, der hører til under vlair voyance, men er en særlig evne, som nogle bare har...men langt de fleste ikke har.
Og at dit barn skulle blive homoseksuel...sikke da noget at smide i hovedet på en mor..ikke at det betyder noget..ens barn er jo ens barn, men det ville jo svare til at man som mor ville få at vide at ens barn bliver hetero....og???
Hvorfor skal man overhovedet have den oplysning?
Desuden har energierne maskulin/feminine energier intet med kønsorienteringen at gøre.
Jeg har ekstremt maskuline energier, men er så sandelige både hetero og feminin, så det er altså også noget pladder.
Min mand har til gengæld mange feminine energier, men er noget af det mest maskuline, der kan gå rundt på to ben.
Så slap du bare af.
Og så vil jeg råde folk til at lade være med at spørge andre end venner og omgangskredsen hvad man får...og slet ikke at give penge for det.
Skal lige sige at jeg selv arbejder som empat, og bliver ofte stillet det samme spørgsmål..og mit svar er...det ved jeg ikke, for den evne har jeg ikke.
Jeg kan MÅSKE føle at det med at få barn ikke ligger så langt væk, men heller ikke det er altid tilgængeligt for mig.
Hemmeligheden ved sjæle er, at vi alle lever liv efter liv og somme tider som mænd, somme tider som kvinder..man får nu engang den krop, som man skal have i det liv man går ind i, og som kan give en den lærdom man skal have, og så skeles der ikke så meget til kønnet.

Kærligst
Sussie