3 clavoriante tog fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Der blev sagt pige men jeg fik en søn. Jeg henvendte mig efterfølgene til hver clavoriant og sagde jeg ventede en dreng,og hvad tror i svaret var fra hver af dem???

Så har han feminine energier. Han er homoseksuel.

Fedt. Så fordi de fornemmer forkert så er mit barn homo. Javel ja 

Andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Der blev sagt pige men jeg fik en søn. Jeg henvendte mig efterfølgene til hver clavoriant og sagde jeg ventede en dreng,og hvad tror i svaret var fra hver af dem???

Det lyder som en lidt uheldig måde at forsøge at gardere sig mod en afsløring i at have taget fejl! (ikke at der er noget galt med en homoseksuel ) Hvis de var så kloge, havde de vel ikke taget fejl i første omgang!

Anmeld

19. november 2012

banana3

Anonym skriver:

Hahaha - jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at grine! sikke nogle botnakker ! 

Anmeld

19. november 2012

modesty

Ikke for at tale ned til din tro på det overnaturlige men... Mit gæt er at cirka 99,99% af alle clairvoyantes evner er til at lukke op og sk*de i. 

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Ha ha det var da noget af en måde at helgardere sig på!

Men de havde jo 50% chance for at gætte rigtigt, præcis lige som alle os andre

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg forstår godt hvis i griner! Jeg græd i første omgang (i flere måneder) for jeg troede virkelig på dem! Alt jeg havde sat mig op efter,håbet og stolet på blev degraderet til "Han er homoseksuel". Op i  med de 3! 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hahahahah - ej undskyld men det da virkelig sjovt at de prøver at redde den op den måde

jeg er stensikker på at din søn bliver fantastisk, homoseksuel eller ej!

Anmeld

19. november 2012

Fru Hansen

Anonym skriver:

nu er min viden udi den verden ikke stor, ej heller min tiltro. Men jeg skal lige have skåret det ud i pap.

Spurgte du tre clavoriante der ufhængigt af hiananden alle sagde at du ville få en pige?
Det er da lidt pudsigt at de lige siger pige alle tre når nu de lige så godt kunne have gættet på en dreng.
Du må da lige opdatere os om 16-18 år så vi kan få svar på om din dreng skulle vise sig at være homoseksuel

Anmeld

19. november 2012

Fru Hansen

Anonym skriver:

Jeg forstår godt hvis i griner! Jeg græd i første omgang (i flere måneder) for jeg troede virkelig på dem! Alt jeg havde sat mig op efter,håbet og stolet på blev degraderet til "Han er homoseksuel". Op i  med de 3! 

hvorfor ikke bare købe en køns-scanning? Det svar havde da nok været mere rigtigt end en clairvoiant - selv om også læger tager fejl.

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Haha 

Det gør mig intet hvis han er homo..Bare han bliver den femi så jeg kan købe lyserødt!  Jeg spurgte 3 fordi jeg ville være sikker. Andre køber en kønsscanning,jeg er i den anden grøft,og det fortryder jeg selvfølgelig nu! Tænk hvis de havde sagt: Det bliver en dreng,og jeg så fik en pige og deres svar : Det er fordi hun bliver betonlebbe..? Jeg føler mig taget i .......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.