Polynesisk vanilijestang .. Hvad skal jeg bruge den til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Og det er dejen ikke for hård til? Så jeg kan sagtens bare bruge plastik..

Jeg vil prøve mig med en portion af gangen Men glæder mig til at smage dem..

Dejen bliver dejlig blød... den skal nemlig ikke på køl først Eventuelt kan du lægge en ekstra sprøjtepose inden i den anden med samlingerne forskudt... så er poser forstærket og så sker der ihvertfald ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Bare flæk den og put den helt derned det giver det samme Sådan et glas har jeg stående med alle mine "gamle" stænger i

Det vil jeg prøve Uhmm

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

Ploffer skriver:

Dejen bliver dejlig blød... den skal nemlig ikke på køl først Eventuelt kan du lægge en ekstra sprøjtepose inden i den anden med samlingerne forskudt... så er poser forstærket og så sker der ihvertfald ikke noget

Super Er det ved varmluft eller alm ovn?  

Jeg glæder mig helt til at prøve

Anmeld

19. november 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Super Er det ved varmluft eller alm ovn?  

Jeg glæder mig helt til at prøve

Almindelig

De er virkelig gode Hvis du vil have dem lidt rustikke kan du undlade at smutte mandlerne... det kan jeg godt lide

Anmeld

19. november 2012

morethanperfect

AalborgPigen skriver:

Jeg har idag købt sådan en fin polynesisk vanilijestang.. Dem som Mette Blomsterberg bruger.. Men nu ved jeg ikke engang hvad jeg skal lave... VIl jo gerne lave noget hvor man VIRKELIG kan smage det.. Således at jeg kan afgøre om det er de penge værd..

Har du nogle ideer?

Hvis du VIRKELIG ikke ved hvad du skal bruge den til har jeg en idé

Jeg laver min egen vaniliesukker .. Sæt stangen ned i midten af et lille glad , og fyld sukker rundt om .. 

Så har du vanilie sukker

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Hvis du VIRKELIG ikke ved hvad du skal bruge den til har jeg en idé

Jeg laver min egen vaniliesukker .. Sæt stangen ned i midten af et lille glad , og fyld sukker rundt om .. 

Så har du vanilie sukker

Heheh det vil jeg gøre med stangen alene Og så bruge kornene .. 

Anmeld

19. november 2012

morethanperfect

AalborgPigen skriver:

Heheh det vil jeg gøre med stangen alene Og så bruge kornene .. 

Ja gør det

Anmeld

20. november 2012

Weber

AalborgPigen skriver:

Den kan være jeg skal forsøge mig med noget vaniljiefromage eller noget mousse af en art Evt en passionsfrugtmousse.. Og nogle vanilijekranse.. 

Hvid du tænker på de passionsglas Blomsterberg lavede kan de klart anbefales. Har lavet det som en kage istedet, hvor cremen bare var gjort lidt stivere og det var en kæmpe succes . 5 mennesker spiste kagen (lavet som rund 28cm springform) .

Anmeld

20. november 2012

Muffin_girl

Weber skriver:

Hvid du tænker på de passionsglas Blomsterberg lavede kan de klart anbefales. Har lavet det som en kage istedet, hvor cremen bare var gjort lidt stivere og det var en kæmpe succes . 5 mennesker spiste kagen (lavet som rund 28cm springform) .

Uhmm det lyder ellers godt.. En HEL kage ! Hold da op.. Dem tror jeg altså jeg vil prøve også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.