Polynesisk vanilijestang .. Hvad skal jeg bruge den til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2012

Muffin_girl

Jeg har idag købt sådan en fin polynesisk vanilijestang.. Dem som Mette Blomsterberg bruger.. Men nu ved jeg ikke engang hvad jeg skal lave... VIl jo gerne lave noget hvor man VIRKELIG kan smage det.. Således at jeg kan afgøre om det er de penge værd..

Har du nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Weber

Altså hvis du virkelig skal smage den vil jeg foreslå noget der ikke smager af alt muligt andet . Råcreme til frugtsalat , kagecreme, vaniliefromage el. Lignende den er også rigtig god i gele, fordi der ikke kommer trevler fra stangen med (synes det ser grimt ud og er noget bøvl at få taget ud

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

Weber skriver:

Altså hvis du virkelig skal smage den vil jeg foreslå noget der ikke smager af alt muligt andet . Råcreme til frugtsalat , kagecreme, vaniliefromage el. Lignende den er også rigtig god i gele, fordi der ikke kommer trevler fra stangen med (synes det ser grimt ud og er noget bøvl at få taget ud

Den kan være jeg skal forsøge mig med noget vaniljiefromage eller noget mousse af en art Evt en passionsfrugtmousse.. Og nogle vanilijekranse.. 

Anmeld

19. november 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Jeg har idag købt sådan en fin polynesisk vanilijestang.. Dem som Mette Blomsterberg bruger.. Men nu ved jeg ikke engang hvad jeg skal lave... VIl jo gerne lave noget hvor man VIRKELIG kan smage det.. Således at jeg kan afgøre om det er de penge værd..

Har du nogle ideer?

Vanillekranse eller creme brulé

Anmeld

19. november 2012

Valle81

AalborgPigen skriver:

Har du nogle ideer?

En god gang risalamande

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

Ploffer skriver:

Vanillekranse eller creme brulé

Har du en god opskrift på vanilijekranse?

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

Valle81 skriver:

En god gang risalamande

Årrh ja det kunne også være godt !

Anmeld

19. november 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Har du en god opskrift på vanilijekranse?

Jeg har den bedste !

2 sek...finder lige bogen

Anmeld

19. november 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Har du nogle ideer?

Jeg bruger aldrig andet.. Syntes ylette med vanilje og et skvat rørsukker er fab oven på en masse friske søde bær og frugter

Anmeld

19. november 2012

Valle81

AalborgPigen skriver:

Årrh ja det kunne også være godt !

Ja

Tage korn ud og komme dem og stangen i mælken sammen med risene
Nam nam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.