er det bare mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Kay

BigBabyWish12 skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå,og så tænker man om der måske havde været andre som ville have haft mere glæde af det.
Jeg er opdraget til at være høflig, så tak det siger man altså bom basta.

ja det er jeg også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Kay

FrkZier skriver:

tror jeg var blevet lidt irriteret over de ikke sagde tak! - jeg ville selv takke en million gange hvis jeg fik sådan en sæk brugt alt muligt

ja lige netop... tror jeg avatere her inde næste gang jeg får en sækfuld...

Anmeld

19. november 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

vi har fået en masse brugt tøj... sækkevis... og jeg kigger dem igennem og tager det fra jeg syntes passer til vores lille trolde unge...

og resten har jeg så givet videre til en af min fars kollegaer... der i blandt også en hånd bryst pumpe og mange andre brugbare ting vi kunne havde solgt eller givet til andre der har mere brug for det...

vi møder ham så i lørdags sammen med hans kone jeg har snakket med ved andre lejligheder og vi hilser på dem og ser den lille... men på intet tidspunkt får vi tak for at havde givet dem tøj...

ved godt vi selv har fået det brugt... men jeg tror jeg har takket 1000 gange for det... fordi jeg bare er så glad for at folk tænker på os...

vi blev ærligt talt lidt skuffede og tænker lidt om vi næste gang skulle give tøjet videre til andre der ville være mere taknemlige og havde mere brug for det?

hvordan ville i andre havde det med det??

Utaknemlige folk er der sku nok af... Uanset om vi modtager noget brugt eller nyt så takker vi pænt for som du selv siger, det er sku dejligt andre tænker på en... 

Jeg ville nok ikke give dem noget igen! - Har selv en veninde vi gav en masse brugt babytøj, meget fin stand & mærkevarer, hun kommer så bagefter og siger at hun har smidt det hele på losseren ( småt brandbart) fordi hun er for ren til at give hendes barn brugt tøj på!! 

Jeg blev rasende!!! 

Anmeld

19. november 2012

B&J

Kay skriver:

tak så er det ik bare mig...

nej slet ikke

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Kay skriver:

ja lige netop... tror jeg avatere her inde næste gang jeg får en sækfuld...

det synes jeg lyder som en god ide!

Anmeld

19. november 2012

Kay

Fenja09 skriver:

Et tak ville helt sikkert være på sin plads!

Vi fik også - eller rettere vi lånte en masse tøj af vores nabo da vores datter var spæd ( str 50-68) og jeg fik gravditetstøj af kvinden ( idag min veninde). Og jeg har bestemt takket dem begge, både hende og manden. Vi har også fået en pose af en mandens kollega og da jeg ikke kender dem bad jeg ham bare sende et tak videre, fordi andet er ubehøvlet.

/Fenja

sådan har vi også gjort... til min mors kollega... og min fasters nabo gav os flasker og steriliserings dims til flasker og flere andre ting... og der sendte vi en buket blomster over...  altid mange tak for alt vi for... fordi jeg syntes vi er så heldige at få de ting...

Anmeld

19. november 2012

Kay

Freyasmor skriver:

Utaknemlige folk er der sku nok af... Uanset om vi modtager noget brugt eller nyt så takker vi pænt for som du selv siger, det er sku dejligt andre tænker på en... 

Jeg ville nok ikke give dem noget igen! - Har selv en veninde vi gav en masse brugt babytøj, meget fin stand & mærkevarer, hun kommer så bagefter og siger at hun har smidt det hele på losseren ( småt brandbart) fordi hun er for ren til at give hendes barn brugt tøj på!! 

Jeg blev rasende!!! 

det er sgu da også noget svinerri!!!

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg havde også takket mange gange, for det gør man det! Jeg er opdraget med at man siger tak for de ting man får osv. Det er høfligt og generelt bare noget jeg synes er på sin plads at gøre

Anmeld

19. november 2012

Lady Marion <3

Jeg ville da helt sikkert have takket   Når det så er sagt ville jeg som giver nu ikke spekulere så voldsomt over det , ej heller blive så skuffet som du giver udtryk for , er det værd at spilde så mange tanker på tænker jeg ?

Anmeld

19. november 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

det er sgu da også noget svinerri!!!

Ja mon ikke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.