er det bare mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2012

Kay

vi har fået en masse brugt tøj... sækkevis... og jeg kigger dem igennem og tager det fra jeg syntes passer til vores lille trolde unge...

og resten har jeg så givet videre til en af min fars kollegaer... der i blandt også en hånd bryst pumpe og mange andre brugbare ting vi kunne havde solgt eller givet til andre der har mere brug for det...

vi møder ham så i lørdags sammen med hans kone jeg har snakket med ved andre lejligheder og vi hilser på dem og ser den lille... men på intet tidspunkt får vi tak for at havde givet dem tøj...

ved godt vi selv har fået det brugt... men jeg tror jeg har takket 1000 gange for det... fordi jeg bare er så glad for at folk tænker på os...

vi blev ærligt talt lidt skuffede og tænker lidt om vi næste gang skulle give tøjet videre til andre der ville være mere taknemlige og havde mere brug for det?

hvordan ville i andre havde det med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

B&J

jeg vil helt sikkert ha takket dig 1000 af gange for jeg syntes det er fantastisk når man kan gøre det på den måde

Anmeld

19. november 2012

BigHope13

Jeg havde nu også sagt tak for tøjet det er det mindste man kan gøre.

Anmeld

19. november 2012

Kay

B&J skriver:

jeg vil helt sikkert ha takket dig 1000 af gange for jeg syntes det er fantastisk når man kan gøre det på den måde

var du ik os blevet lidt skuffet??

Anmeld

19. november 2012

Kay

BigBabyWish12 skriver:

Jeg havde nu også sagt tak for tøjet det er det mindste man kan gøre.

også her... også derfor jeg blev en smule skuffet

Anmeld

19. november 2012

B&J

Kay skriver:

var du ik os blevet lidt skuffet??

jeg tror desværre jeg ville blive meget skuffet

for i har jo virkelig gjord noget sødt over for dem

Anmeld

19. november 2012

BigHope13

Kay skriver:

også her... også derfor jeg blev en smule skuffet

Det kan jeg sørme godt forstå,og så tænker man om der måske havde været andre som ville have haft mere glæde af det.
Jeg er opdraget til at være høflig, så tak det siger man altså bom basta.

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Kay skriver:

vi har fået en masse brugt tøj... sækkevis... og jeg kigger dem igennem og tager det fra jeg syntes passer til vores lille trolde unge...

og resten har jeg så givet videre til en af min fars kollegaer... der i blandt også en hånd bryst pumpe og mange andre brugbare ting vi kunne havde solgt eller givet til andre der har mere brug for det...

vi møder ham så i lørdags sammen med hans kone jeg har snakket med ved andre lejligheder og vi hilser på dem og ser den lille... men på intet tidspunkt får vi tak for at havde givet dem tøj...

ved godt vi selv har fået det brugt... men jeg tror jeg har takket 1000 gange for det... fordi jeg bare er så glad for at folk tænker på os...

vi blev ærligt talt lidt skuffede og tænker lidt om vi næste gang skulle give tøjet videre til andre der ville være mere taknemlige og havde mere brug for det?

tror jeg var blevet lidt irriteret over de ikke sagde tak! - jeg ville selv takke en million gange hvis jeg fik sådan en sæk brugt alt muligt

Anmeld

19. november 2012

Fenja09

Kay skriver:

Et tak ville helt sikkert være på sin plads!

Vi fik også - eller rettere vi lånte en masse tøj af vores nabo da vores datter var spæd ( str 50-68) og jeg fik gravditetstøj af kvinden ( idag min veninde). Og jeg har bestemt takket dem begge, både hende og manden. Vi har også fået en pose af en mandens kollega og da jeg ikke kender dem bad jeg ham bare sende et tak videre, fordi andet er ubehøvlet.

/Fenja

Anmeld

19. november 2012

Kay

B&J skriver:

jeg tror desværre jeg ville blive meget skuffet

for i har jo virkelig gjord noget sødt over for dem

tak så er det ik bare mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.