Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej!!!!
jeg havde godt nok valgt jobbet fra løntilskud eller ej, ville ikke kunne samarbejde med sådan en chef! Føj hvor lyder han bare som en idiot.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: glemte lige at spørge hvilken butik man kan besøge dig i og ellers skal boykotte for dårlig personale pleje?
glemte lige at spørge hvilken butik man kan besøge dig i og ellers skal boykotte for dårlig personale pleje?
Kay skriver: ej hvor er det bare for dårligt! men kan kun sige at jeg har ik meget til overs for vores kære kommunes måde at håndtere ting på... min mand blev send ud i9 løntilskuds job... et sted uden overenskomst og med mega ringe arbejdsforhold... og en elendig chef... han blev så tilbudt at blive fastansat... og han måtte ikke sige nej... da han jo skal tage det job der er der... han møder 6.30 morgen og ved aldrig hvornår han har fri... og de sidste 3 måneder har han arbejdet mellem 40 og 60 timer om ugen ... og hvis han siger han skal havde fri eller afspadsere (han må nemlig ik få overarbejdet udbetalt) så får han af vide at chefen ikke kan bruge medarbejder der ikke er fleksible ja stort set det samme som en trussel om fyrring... og efter en arbejds dag fr 6.30 til 23 skal han stadig møde 6.30 dagen efter selvom det er mod loven... og det er bare lidt af det han er udsat for...
ej hvor er det bare for dårligt!
men kan kun sige at jeg har ik meget til overs for vores kære kommunes måde at håndtere ting på...
min mand blev send ud i9 løntilskuds job... et sted uden overenskomst og med mega ringe arbejdsforhold... og en elendig chef... han blev så tilbudt at blive fastansat... og han måtte ikke sige nej... da han jo skal tage det job der er der...
han møder 6.30 morgen og ved aldrig hvornår han har fri... og de sidste 3 måneder har han arbejdet mellem 40 og 60 timer om ugen ... og hvis han siger han skal havde fri eller afspadsere (han må nemlig ik få overarbejdet udbetalt) så får han af vide at chefen ikke kan bruge medarbejder der ikke er fleksible ja stort set det samme som en trussel om fyrring... og efter en arbejds dag fr 6.30 til 23 skal han stadig møde 6.30 dagen efter selvom det er mod loven... og det er bare lidt af det han er udsat for...
ehm ..
hvorfor bruger din mand ikke sin fagforening? de SKAL gøre noget ved den slags!
serinasmor skriver: ehm .. hvorfor bruger din mand ikke sin fagforening? de SKAL gøre noget ved den slags!
fordi hans fagforening er for vvs'ere og det job han har fået er uden for deres arbejds område siger de... så han skal skifte fagforening først... og det har han ik nået endnu... og så er han bange for at hvis han går til fagforeningen bliver han fyrret... for han har fra 1 januar ik dagpenge mere da han inden han fik jobbet (16 oktober) været arbejds løs i næsten 2 år...
Kay skriver: fordi hans fagforening er for vvs'ere og det job han har fået er uden for deres arbejds område siger de... så han skal skifte fagforening først... og det har han ik nået endnu... og så er han bange for at hvis han går til fagforeningen bliver han fyrret... for han har fra 1 januar ik dagpenge mere da han inden han fik jobbet (16 oktober) været arbejds løs i næsten 2 år...
hmmm ...
hvis de truer med at fyre ham fordi han går til fagforening vil han få erstatning .. for det må de ikke .. jeg kan godt forstå at det selvfølgelig ikke er det nemmeste når dagpengene snart udløber .. men det der er jo heller ikke holdbart overhovedet .. han har jo reelt en masse arbejde han ikke får løn for ..
skift ham til en anden fagforening og få det gjort Nu
serinasmor skriver: hmmm ... hvis de truer med at fyre ham fordi han går til fagforening vil han få erstatning .. for det må de ikke .. jeg kan godt forstå at det selvfølgelig ikke er det nemmeste når dagpengene snart udløber .. men det der er jo heller ikke holdbart overhovedet .. han har jo reelt en masse arbejde han ikke får løn for .. skift ham til en anden fagforening og få det gjort Nu
jeg prøvede i sidste uge om jeg kunne få lov... men han skal selv gøre det og det er svært når han aldrig er hjemme og der er for lang kø til han kan nå det i hans pause... men ved han har fået fri d. 28 når jeg skal havde taget vævs prøve så der kan han ringe til dem...
Baby2påvej skriver: Sikke da en lorte arbejdsplads..Men han må faktisk godt gå sent hjem og møde tidligt, det må bare kun ske max så mange gange ud af en periode.. Sådan var det i hvert fald ved kort&godt da jeg var ansat der, og vi åbnede 5.30 og lukkede kl 22
Sikke da en lorte arbejdsplads..Men han må faktisk godt gå sent hjem og møde tidligt, det må bare kun ske max så mange gange ud af en periode.. Sådan var det i hvert fald ved kort&godt da jeg var ansat der, og vi åbnede 5.30 og lukkede kl 22
i følge arbejds milijø loven skal du havde et hvis antal timer imellem arbejds ophør og til opstart næste dag... medmindre virksomheden har en dispentation og det har min mands ikke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128