JEG FIK DET https://www.baby.dk/debat/199730pi1/ordet-er-frit/jeg-har-ogsaa-et-hemmeligt-moede-imorgen.aspx#GoToMessage - og jeg gik næsten grædende fra butikken 

Der var så mange punkter der gjorde, at det job bare IKKE er noget for mig...
Jeg kom 15 min. før tid - så ventede pænt udenfor.. Butikken åbnede 5 min. for sent, så måtte vente lidt mere..
Da jeg så kommer ind, finder jeg chefen og siger venligt hvem jeg er.
Hans svar: samtale?? i dag?? det havde jeg helt glemt, så spurgte han ind til jobserfaring (mens han lå på knæ for at åbne de sidste døre) og så sagde han til mig: kan du ikke gå og drikke noget kaffe i 30 min. tid? eller hjælpe biip med at køre ud? for jeg er kommet lidt sent i dag.
Mig: Jamen det kan jeg godt (
)
Ham: ej, vi kan vist godt lige gå op i 5 min.
Så gik vi op på kontoret..
Han spørger efter navn, alder, by, gift/ugift og om jeg har børn.
Da jeg nævner at jeg har Laura på 2 - klapper han fuldstædig i - og siger så: er det ikke svært at få job når man har barn? (han har selv 2-3 stykker)
Bagefter siger han: ja, han synes jo at man må spise lidt mindre og rejse lidt mindre, og så må man komme tilbage på arbejdsmarket når barnet er stort nok.
CHOK...
Han brugt hele samtalen på 7 min. om at tale om sygdom og barnets første sygdag.. Og han mente ikke at et god bagland var noget man kunne bruge til noget..
Han ville ikke tale om løn eller timer - og vil give mig 3 mdr. (prøvetid) - hvornår kunne jeg starte?? og så måtte vi tage den derfra..
Færdig med samtale - jeg måtte næsten ikke sige noget, og når jeg sagde noget, rettede han det ind på sygdom/barn.
Det endte så med at jeg skulle hilse på damerne i butikken, nogle sagde han: ja, det her er nadia - hun er Jeres nye kollega, til andre sagde han: ja, det her er nadia - hun er måske Jeres nye kollega..
Gik derfra med en kæmpe (negativ) knude i maven..