Hjælper i med og få barnevognen ind i bussen.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

modesty

Jeg hjælper hvis der er behov. Jeg har aldrig selv været ude for ikke at få hjælp, men jeg har dog været ude for at der er gået lidt tid hvor de forskellige passagerer har set hinanden an og håbet på at der var en anden der ville springe til, hæhæh!

Og det med at det ikke er nødvendigt i Kbh - det kommer altså an på hvilken type vogn man har. Nogle gange er det nødvendigt i busserne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Leneur

Ja det kan du tro jeg gør. Husker selv hvordan det var men hvis ingen rejse sig af sig selv, var jeg nu fræk nok til at råbe om der var en der gad at hjælpe og når der var det, stak jeg vedkommende jordens største smil, sagde tusind tak og at det betød utrolig meget, for håber at jeg har gjort mit til at næste gang, så ved de hvad det betyder når man står der med en vogn.

Anmeld

19. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leneur skriver:

Ja det kan du tro jeg gør. Husker selv hvordan det var men hvis ingen rejse sig af sig selv, var jeg nu fræk nok til at råbe om der var en der gad at hjælpe og når der var det, stak jeg vedkommende jordens største smil, sagde tusind tak og at det betød utrolig meget, for håber at jeg har gjort mit til at næste gang, så ved de hvad det betyder når man står der med en vogn.

Sådan Gør jeg også - nogle gange udser jeg mig en ung fyr/mand og spørger direkte, om han vil give en hånd. Har aldrig fået et nej på den måde, og jeg takker ham mange gange, når jeg er kommet ud/ind.

Selv hjælper jeg altid - eller tilbyder i hvert fald min hjælp. Det er det mindste, man kan gøre for sine medmennesker

Anmeld

19. november 2012

Moma

Ja det gør jeg. Har selv prøvet, at ingen ville hjælpe med at få barnevognen op i bus og tog. Så jeg har bare spurgt en person direkte, om vedkommende ville hjælpe.

Anmeld

19. november 2012

TeamRocket

Ja jeg tilbyder gerne min hjælp. Synes bare det er trist at jeg sjældent får så meget som et tak for hjælpen. Det ligger på rygraden at hjælpe var ikke mere end 5-6 år da jeg ofte måtte hjælpe min mor ud og ind og op og ned af trapper med min søster i barnevogn. Specielt unge mødre er slemme til bare at glo på mig som om det manglede da bare jeg hjalp dem, og så står de og fylder hele bussen med vilje så folk ikke kan komme frem og tilbage. Herligt ;-)

Anmeld

19. november 2012

Bertris

Hvis det ser ud til at personen har brug for hjælp til at få barnevogn/kørestol/andet ind hjælper jeg gerne. Men hvis de ser ud til at klare det selv får de da også lov til det  

Anmeld

19. november 2012

Ka+Ma=Be

Som flere andre skriver, så er det ikke nødvendigt i HT området at hjælpe med bussser og s-toge, da det er nemt og ligetil at komme ind! Men i intercity togene hjælper jeg altid hvis jeg kan! Jeg VED hvor bøvlet det er og hvor mange og hvor ofte man bliver nødt til at bede om hjælp, da der jo er trapper i lortet! UFEDT!

Jeg synes dog jeg ofte har oplevet at andre spørger om de kan hjælpe, også selvom det har været bussen

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg hjælper til hvis jeg bliver spurgt om jeg vil 

Anmeld

19. november 2012

MorDk

Hvis der er et behov så JA!

Men i storkøbenhavn er det super nemt at komme af og på bussen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.