Hjælper i med og få barnevognen ind i bussen.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjælper i.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.097 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. november 2012

lucas<3

Hej piger og få drenge .,

Jeg skulle med bussen i morges med

Bases og skulle ha barnevognen med, da bussen så kommer kigger folk bare på mig som om jeg ikke kunne selv. 

Buschafføren hjælper. 

Da vi skulle a spørg chaufføren en ung dreng om han ikke

Vile hjælpe,  han kigger bare og siger øhh det ved jeg ikk lige. Når chaufførenhjælpere mig igen og siger ffiskeolie gider og hjælpe.. 

Nej det kunne jeg se.. 

Lucas smiler til ham og siger Tark.. 

Så her er mit spørgsmål.. Hjælper i nogen med barnevogn ind i bussen eller toget.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det gør jeg ikke, da det ikke er nødvendiggt i busser og toge i Storkøbenhavn.

Men hvis jeg var et sted, hvor der var brug for hjælp og jeg sad lige ved siden af ville jeg hjælpe.

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

Ja det gør jeg hvis det er nødvendigt og jeg ikke selv har en masse oppakning..

men her hvor vi bor er det ikke nødvendigt i busserne for der kan man køre lige ind, men i togene skal man have hjælp, og der hjælper jeg, og har aldrig været ude for ikke at få hjælp hvis jeg spurgte, men hjælper også af sig selv, især udlændingene heroppe.. de er faktisk rigtig hjælpsiomme når det kommer til barnevogne..

Anmeld

19. november 2012

lucas<3

MoarHvidovre skriver:

Nej, det gør jeg ikke, da det ikke er nødvendiggt i busser og toge i Storkøbenhavn.

Men hvis jeg var et sted, hvor der var brug for hjælp og jeg sad lige ved siden af ville jeg hjælpe.

Sådan nogen busser er der desværrer ikk her i der mørke Bjerringbro

Anmeld

19. november 2012

lucas<3

An&Jo skriver:

Ja det gør jeg hvis det er nødvendigt og jeg ikke selv har en masse oppakning..

men her hvor vi bor er det ikke nødvendigt i busserne for der kan man køre lige ind, men i togene skal man have hjælp, og der hjælper jeg, og har aldrig været ude for ikke at få hjælp hvis jeg spurgte, men hjælper også af sig selv, især udlændingene heroppe.. de er faktisk rigtig hjælpsiomme når det kommer til barnevogne..

Anmeld

19. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Det kommer an på om jeg kan se at der er behov for hjælp, men for det meste kan folk godt selv her hvor jeg bor...

Men da jeg skulle til Fyn..  Vi var 2 barnevogne.. jeg hjælper hende op i en proppet kupé (folk kan ik rigtig finde ud af rykke sig).. og da jeg så skal op ... er der INGEN hjælp at få ...  og kontrolløren begynder så at skynde på mig?? Da jeg så langt om længe er kommet op gider folk stadig ikke flytte sig, så jeg kan komme ind i familievognen  

Anmeld

19. november 2012

Troldemommi

I starten af Johannes liv kørte vi en del med tog og bus og hvis jeg var alene syntes jeg nærmest folk stod i kø for at hjælpe, også i bybussen hvor jeg godt kunne alene  men ja jeg hjælper også hvis jeg vurderer at folk har brug for hjælp om det er er med rollator eller barnevogn

Monica

Anmeld

19. november 2012

millesofie

jeg høre altid folk på hjul om de skal have en hånd om det er barnevogn, kørestol eller et ældre menneske 

hvis jeg kan se at der er en mulighed for at de ikke kan selv så hjælper jeg

tilgengæld får jeg meget sjældent selv hjælp på trods af at man ikke selv kan i vores busser og toge  

Anmeld

19. november 2012

Ciss

Jeg hjælper altid. Folk med barnevogne, ældre mennesker som ikke går så stabilt længere osv. Det lagde min bedstemor meget stor vægt på, da jeg var lille, så det sidder i rygraden endnu.

Her, hvor vi bor, er der stejle trin i busserne. Jeg har flere gange oplevet, at et fortvivlet menneske med en barnevogn står i bussen og venter på en chance til at komme ud, mens folk bare strømmer forbi og lader som om de ikke ser hende. Det synes jeg er utrolig idiotisk. Alle kan have brug for en hjælpende hånd en dag, og det koster ingen penge, næsten ingen tid, og jeg tvivler stærkt på, at vedkommende kommer til at smitte hjælperen med noget som helst...

Anmeld

19. november 2012

jydeinden

der er to årsager til at jeg ikke hjælper, for det første Hader jeg barnevognene i busserne i århus, for det andet kan og ville jeg ikke med min ryg og skuldre, så svaret herfra er nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.