Fertilitetsbehandling hos zoneterapeut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

tarkoflen

Animalia skriver:

Jaa det er rigtigt.. :-) fik en tid i næste uge, 1 time koster 400 kr, godt nok lidt dyrt men hvis det virkelig virkermer det det værd.

Mange tak :-)

Ja det er til den pebrede side sådan noget! Men hvis det virker, så er det jo det værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

o1Mutte

Hej faldt lige over denne tråd. Virkede det?

Anmeld

21. januar 2013

Sophie90

o1Mutte skriver:

Hej faldt lige over denne tråd. Virkede det?

Det har ikke virket endnu :-( har faktisk været til det idag.. Så håbet er der endnu.. Hehe..  Men det har virket på den måde at jeg nu kan mærke hvornår jeg har æl kunne jeg ikke før..

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Animalia skriver:

Det har ikke virket endnu :-( har faktisk været til det idag.. Så håbet er der endnu.. Hehe..  Men det har virket på den måde at jeg nu kan mærke hvornår jeg har æl kunne jeg ikke før..

Okay, det var altid noget

Men så virker det nok ikke på mig. Jeg er nemlig ikke i tvivl om hvornår jeg har ÆL. Det gør herre nas på mig

Anmeld

21. januar 2013

Sophie90

o1Mutte skriver:

Okay, det var altid noget

Men så virker det nok ikke på mig. Jeg er nemlig ikke i tvivl om hvornår jeg har ÆL. Det gør herre nas på mig

Hehe ja okay :-) men jeg fik det også bare foreslået og tænkte tjah hvorfor ikke.. Der er snart gået 8 mdr og stadig intet hva med jer?

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Animalia skriver:

Hehe ja okay :-) men jeg fik det også bare foreslået og tænkte tjah hvorfor ikke.. Der er snart gået 8 mdr og stadig intet hva med jer?

Snart 3½ år. Så vi skal til og i behandling.
Det glæder jeg mig meget til, da vi åbenbart ikke kan lave en selv. Så HÅBER de kan hjælpe os

Håber snart der sker noget ved jer

Anmeld

21. januar 2013

Sophie90

o1Mutte skriver:

Snart 3½ år. Så vi skal til og i behandling.
Det glæder jeg mig meget til, da vi åbenbart ikke kan lave en selv. Så HÅBER de kan hjælpe os

Håber snart der sker noget ved jer

Ja okay :-) I har da været meget tålmodige så hehe.. Held og lykke med det ihvertfald.. Mange tak :-D

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Animalia skriver:

Ja okay :-) I har da været meget tålmodige så hehe.. Held og lykke med det ihvertfald.. Mange tak :-D

Hehe det vil jeg ikke kalde os Men har haft så meget med uddannelse og ny læreplads og sådan Så går tiden

Anmeld

21. januar 2013

Sophie90

o1Mutte skriver:

Hehe det vil jeg ikke kalde os Men har haft så meget med uddannelse og ny læreplads og sådan Så går tiden

Ja det rigtigt.. Synes også lige jeg er stoppet på ppiller men det er jeg jo så også i forhold til dig hehe.. Mn jeg er da allerede begyndt at overveje om jeg overhoved kan, men min kæreste synes det er alt for tidligt..

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Animalia skriver:

Ja det rigtigt.. Synes også lige jeg er stoppet på ppiller men det er jeg jo så også i forhold til dig hehe.. Mn jeg er da allerede begyndt at overveje om jeg overhoved kan, men min kæreste synes det er alt for tidligt..

Ja måske. Det bedste er at vente et år inden du søger læge, så er chancen for at du bliver sendt videre større .
-Medmindre du ikke får din mens, eller du ingen æl har. Så ville jeg nok kontakte lægen inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.