Fertilitetsbehandling hos zoneterapeut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.177 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Sophie90

Hej Piger :-) 

Ville høre om nogle af jer har prøvet fertilitetsbehandlinger hos en zoneterapeut? Jeg snakkede med min chef hvis kone fik det og blev gravid efter 2 behandlinger 

Har nogle af jer erfaringer med det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

come2

Animalia skriver:

Hej Piger :-) 

Ville høre om nogle af jer har prøvet fertilitetsbehandlinger hos en zoneterapeut? Jeg snakkede med min chef hvis kone fik det og blev gravid efter 2 behandlinger 

Har nogle af jer erfaringer med det? 

Jeg fik zoneterapi da min mens udeblev lææænge. Og det satte det igang. Jeg tror ihvertfald det var det der hjælp

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Jeg har ikke prøvet zoneterapi, men fik i vores andet forsøg akupunktur, om det var medvirkende årsag til, at det gik godt ved jeg ikke, men jeg ved at akupunktur virker!

Min far der slet ikke tror på sådan noget, mistede rigtig meget af sin spytproduktion i forbindelse med kræftbehandling. Han går jævnligt til akupunktur og det virker! Og det er jo ikke noget, man sådan lige kan fremprovokere

Så jeg tror på, at nogle af de anerkendte alternative behandlinger som akupunktur og zoneterapi virker!

Jeg havde den holdning, at det jo i hvert fald ikke kunne skade andet end min pengepung så det var for mig et forsøg værd!

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

18. november 2012

Sophie90

come2 skriver:

Jeg fik zoneterapi da min mens udeblev lææænge. Og det satte det igang. Jeg tror ihvertfald det var det der hjælp

ja præcis det samme har min mor gjort! :-) så det må jo gøre et eller andet..

Anmeld

18. november 2012

Sophie90

tarkoflen skriver:

Jeg har ikke prøvet zoneterapi, men fik i vores andet forsøg akupunktur, om det var medvirkende årsag til, at det gik godt ved jeg ikke, men jeg ved at akupunktur virker!

Min far der slet ikke tror på sådan noget, mistede rigtig meget af sin spytproduktion i forbindelse med kræftbehandling. Han går jævnligt til akupunktur og det virker! Og det er jo ikke noget, man sådan lige kan fremprovokere

Så jeg tror på, at nogle af de anerkendte alternative behandlinger som akupunktur og zoneterapi virker!

Jeg havde den holdning, at det jo i hvert fald ikke kunne skade andet end min pengepung så det var for mig et forsøg værd!

Rigtig meget held og lykke med det

Arh ja okay :-)

Jamen det er lige præcis det, jeg ved ikke om jeg tror super meget på det, men hvis det er det der skal til så er det da det værd :-)

Hvor lang tid gik der så efter du startede behandingerne? 

Anmeld

18. november 2012

come2

Animalia skriver:

ja præcis det samme har min mor gjort! :-) så det må jo gøre et eller andet..

Helt bestemt

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Animalia skriver:

Arh ja okay :-)

Jamen det er lige præcis det, jeg ved ikke om jeg tror super meget på det, men hvis det er det der skal til så er det da det værd :-)

Hvor lang tid gik der så efter du startede behandingerne? 

Jeg har en veninde, der heller ikke tror på det, men man er jo villig til at gøre alt... Så hun er også hoppet på det

Vi har været i IVF behandling, så det var samtidig med det, så det kan du nok ikke rigtig regne med

Anmeld

19. november 2012

Sophie90

tarkoflen skriver:

Jeg har en veninde, der heller ikke tror på det, men man er jo villig til at gøre alt... Så hun er også hoppet på det

Vi har været i IVF behandling, så det var samtidig med det, så det kan du nok ikke rigtig regne med

Spændende :-) tror også jeg ringer idag.. Selvom der kun er gået 5 mdr.. 

Nej okay, kan jeg godt se :-)

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Animalia skriver:

Spændende :-) tror også jeg ringer idag.. Selvom der kun er gået 5 mdr.. 

Nej okay, kan jeg godt se :-)

Ja gør du det! Det er da lige meget om man har prøvet i 5 måneder eller mere, man må jo altid hjælpe det på vej

Held og lykke med det, håber du bliver glad for det!

Anmeld

19. november 2012

Sophie90

tarkoflen skriver:

Ja gør du det! Det er da lige meget om man har prøvet i 5 måneder eller mere, man må jo altid hjælpe det på vej

Held og lykke med det, håber du bliver glad for det!

Jaa det er rigtigt.. :-) fik en tid i næste uge, 1 time koster 400 kr, godt nok lidt dyrt men hvis det virkelig virkermer det det værd.

Mange tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.