Fryseforsøg nu eller? Hjælp piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

CHD

Nessie skriver:

Jeg kan godt forstå din frygt, men tror bare at man må tage det med, hvis det bliver sådan. Man vil jo heller ikke destruere det ene æg, hvis de begge overlever (er ret sikker på, at de er frosset ned i samme strå). Tænk hvis man kom til at smide det "gode æg" ud.

Daniel er i øvrigt lavet på 2 friske æg.

Tarkoflen fik også lagt 2 æg op, men har "kun" 1 baby i maven

Her blev 2 friske æg også til 1 sundt barn, så 2 æg giver ikke nødvendigvis flere børn, men selvfølgelig er risikoen til stede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg var så nervøs for, om der var en eller to, da vi skulle til skanning, som Nessie skriver, så fik jeg også lagt to op! Men kun det ene satte sig fast, og det har jeg efterhånden hørt en del, hvor det er gået sådan vi turde ikke vælge det ene, for tænk nu hvis vi valgte det forkerte...

Med hensyn til om l skal bruge fryseforsøg nu eller vente, så skal du mærke efter om du kan overskue endnu et nederlag i det tilfælde, at ingen af æggene overlever? Riskoen er der jo...

Med hensyn til en søskende på et senere tidspunkt havde vi også håbet på at der var noget til fryseren, men det var der ikke, så vi må begynde at spare op allerede nu og sådan er det jo bare...

Rigtig meget held og lykke ligegyldigt hvilken beslutning l vælger at tage! Så længe det er den rigtige beslutning for jer, så bliver det det rigtige for jer

Tusind tak for dit svar

Vi har valgt at tage imod fryseforsøget nu.
Vi er kommet frem til, at vi bliver nødt til at gribe de chancer, som vi får tilbudt.
Med hensyn til et evt. nederlag, synes jeg allerede at jeg har forberedt mig godt på, at det kan risikerer at gå skidt. Hvis ægget ikke overlever optøningen nu, ville det heller ikke overleve om 3 år, og jeg vil derfor være glad for vi fandt ud af det nu, og ikke om f.eks. 3 år, når vi måske stod kun med dem, og de så ikke ville overleve
Så vi vil hellere tage chancen nu, og forsøge med æggene nu

Jeg ser fryseforsøget som en ekstra chance for os, og ved at det kan gå galt

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg var så nervøs for, om der var en eller to, da vi skulle til skanning, som Nessie skriver, så fik jeg også lagt to op! Men kun det ene satte sig fast, og det har jeg efterhånden hørt en del, hvor det er gået sådan vi turde ikke vælge det ene, for tænk nu hvis vi valgte det forkerte...

Med hensyn til om l skal bruge fryseforsøg nu eller vente, så skal du mærke efter om du kan overskue endnu et nederlag i det tilfælde, at ingen af æggene overlever? Riskoen er der jo...

Med hensyn til en søskende på et senere tidspunkt havde vi også håbet på at der var noget til fryseren, men det var der ikke, så vi må begynde at spare op allerede nu og sådan er det jo bare...

Rigtig meget held og lykke ligegyldigt hvilken beslutning l vælger at tage! Så længe det er den rigtige beslutning for jer, så bliver det det rigtige for jer

Tusind tak for dit svar

Vi er kommet frem til, at vi bliver nødt til at gribe de chancer, som vi får tilbudt.
Med hensyn til et evt. nederlag, synes jeg allerede at jeg har forberedt mig godt på, at det kan risikerer at gå skidt. Hvis ægget ikke overlever optøningen nu, ville det heller ikke overleve om 3 år, og jeg vil derfor være glad for vi fandt ud af det nu, og ikke om f.eks. 3 år, når vi måske stod kun med dem, og de så ikke ville overleve

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

CHD skriver:

Her blev 2 friske æg også til 1 sundt barn, så 2 æg giver ikke nødvendigvis flere børn, men selvfølgelig er risikoen til stede.

Hvis det hele skulle ende ud i tvillinger, så er det jo ikke fordi min verden går ned over det Så klare vi også den, for sammen er vi stærke

Men hvis jeg helt selv kunne vælge, ville jeg bare helst undgå, at blive tvillingemor Man kan bare ikke tillade sig at være "kræsen" i behandlingsverdenen Man må tage alt det man kan få

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak for dit svar

Jeg synes det lyder som en rigtig god løsning for jer! Og den helt rette indstilling og gode tanker l har gjort jer!

Jeg alt hvad jeg kan for at alt går godt denne gang, så l slipper for bekymringerne i denne omgang!

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg synes det lyder som en rigtig god løsning for jer! Og den helt rette indstilling og gode tanker l har gjort jer!

Jeg alt hvad jeg kan for at alt går godt denne gang, så l slipper for bekymringerne i denne omgang!

Mange tak

Jeg håber heldet er med os denne gang, og jeg glæder mig til et forsøg hvor jeg ikke skal have alle de smerter som jeg havde sidst Jeg er top-klar til at give den "en skalle" igen

Anmeld

20. november 2012

Nessie

CHD skriver:

Nej, jeg tror faktisk oftest at det "ender" med 1 barn.

Tillykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.