Fryseforsøg nu eller? Hjælp piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Nu har vi aldrig været i tvivl om, at vi gerne ville have 2 børn, så jeg tror at jeg ville vente med fryseforsøget, og tage et friskt forsøg som det næste.

Jeg er spændt på at høre hvad I bestemmer jer for

Jeg vil pt. også gerne have to børn, og det vil kæresten også. Men tingene kan jo stadig ændre sig senere hen Det kan man jo ikke vide nu.

Synes også bare man burde tage imod de chancer man har nu/får, istedet for at tænke, at man gemmer dem til en evt. lillesøster/bror - hvis du kan forstå mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

tarkoflen

Jeg var så nervøs for, om der var en eller to, da vi skulle til skanning, som Nessie skriver, så fik jeg også lagt to op! Men kun det ene satte sig fast, og det har jeg efterhånden hørt en del, hvor det er gået sådan vi turde ikke vælge det ene, for tænk nu hvis vi valgte det forkerte...

Med hensyn til om l skal bruge fryseforsøg nu eller vente, så skal du mærke efter om du kan overskue endnu et nederlag i det tilfælde, at ingen af æggene overlever? Riskoen er der jo...

Med hensyn til en søskende på et senere tidspunkt havde vi også håbet på at der var noget til fryseren, men det var der ikke, så vi må begynde at spare op allerede nu og sådan er det jo bare...

Rigtig meget held og lykke ligegyldigt hvilken beslutning l vælger at tage! Så længe det er den rigtige beslutning for jer, så bliver det det rigtige for jer

Anmeld

18. november 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Jeg vil pt. også gerne have to børn, og det vil kæresten også. Men tingene kan jo stadig ændre sig senere hen Det kan man jo ikke vide nu.

Synes også bare man burde tage imod de chancer man har nu/får, istedet for at tænke, at man gemmer dem til en evt. lillesøster/bror - hvis du kan forstå mig?

Nej, men kan ikke bare gå og vente og tænke for meget over det, for ingen ved hvad der sker fremover.

I skal gøre det I har det bedst med lige nu, og skulle det være at bruge fryseforsøget, så gør I selvfølgelig det.

Hvis I har en forventning om at I gerne vil have flere børn, ja så kan man jo lige så godt starte med at spare op med det samme

Anmeld

18. november 2012

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Jeg aner ikke om de tøer begge æg op. Men det må man jo spørge dem efter Synes bare det er synd at tø begge op, hvis de så begge overlever jeg de kun lægger et op..

På den ene side har jeg virkelig lyst til at prøve med et fryseforsøg, fordi det ikke er hårdt for kroppen på samme måde.
Men på den anden side, har jeg lyst til at vente! Jeg kan slet ikke beslutte mig, jeg vil jo bare så gerne have min lille ønskebaby

På Riget lægger man altid to fryseæg op, da chancerne for graviditet er lavere ved fryseæg end ved friske. Og de fryser altid ned i strå af 2 eller 3 æg. Jeg tror at det er standard alle steder. Der er jo også en del æg der ikke overlever at blive optøet.

Jeg ville helt klart bruge fryseforsøget inden I skal i ICSI (det undrer mig at I overhovedet har et valg), men muligvis ville jeg lige springe en enkelt cyklus over for at være helt sikker på at kroppen funker optimalt igen.

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

modesty skriver:

På Riget lægger man altid to fryseæg op, da chancerne for graviditet er lavere ved fryseæg end ved friske. Og de fryser altid ned i strå af 2 eller 3 æg. Jeg tror at det er standard alle steder. Der er jo også en del æg der ikke overlever at blive optøet.

Jeg ville helt klart bruge fryseforsøget inden I skal i ICSI (det undrer mig at I overhovedet har et valg), men muligvis ville jeg lige springe en enkelt cyklus over for at være helt sikker på at kroppen funker optimalt igen.

Okay. Altså enten bliver det fryseforsøg nu og evt. ICSI med tilmelding i December, eller også bliver det kun ICSI.

Jeg tror vi har valgt at tage imod fryseforsøget. Man bliver nødt til at gribe de chancer man får tilbudt Og jeg er sikker på at de på klinikken ved hvad de laver...

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Nej, men kan ikke bare gå og vente og tænke for meget over det, for ingen ved hvad der sker fremover.

I skal gøre det I har det bedst med lige nu, og skulle det være at bruge fryseforsøget, så gør I selvfølgelig det.

Hvis I har en forventning om at I gerne vil have flere børn, ja så kan man jo lige så godt starte med at spare op med det samme

Jeg tror vi vælger at tage imod fryseforsøget nu. Vi har lige taget en god lang snak om det, imens vi gik aftenstur med hunden

Vi er kommet frem til at vi simpelthen er nødt til at gribe de chancer vi får tilbudt, og lykkedes det i fryseforsøget, jamen så er det jo vildt fantastisk, og så må vi selv betale os til hjælpen ved nr. 2, hvis det bliver nødvendigt
Det er jo ikke sådan, at vi overhovedet ikke kan få hjælp til nr. 2. Det koster bare

Anmeld

18. november 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Jeg tror vi vælger at tage imod fryseforsøget nu. Vi har lige taget en god lang snak om det, imens vi gik aftenstur med hunden

Vi er kommet frem til at vi simpelthen er nødt til at gribe de chancer vi får tilbudt, og lykkedes det i fryseforsøget, jamen så er det jo vildt fantastisk, og så må vi selv betale os til hjælpen ved nr. 2, hvis det bliver nødvendigt
Det er jo ikke sådan, at vi overhovedet ikke kan få hjælp til nr. 2. Det koster bare

Så er jeg sikker på at det er den rigtige beslutning

Jeg vil krydse fingre for jer, og håber at de overlever, og det ene sætter sig fast

Det er dyrt at betale for nr. 2, men når man ved det på forhånd, så kan man jo begynde at spare op. Det er ikke så slemt, når man er forberedt på det, men det ER mange penge at skulle betale på en gang.

Held og lykke med det

Anmeld

18. november 2012

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Okay. Altså enten bliver det fryseforsøg nu og evt. ICSI med tilmelding i December, eller også bliver det kun ICSI.

Jeg tror vi har valgt at tage imod fryseforsøget. Man bliver nødt til at gribe de chancer man får tilbudt Og jeg er sikker på at de på klinikken ved hvad de laver...

Ja, det ville jeg også have valgt så. Pøj pøj 

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Så er jeg sikker på at det er den rigtige beslutning

Jeg vil krydse fingre for jer, og håber at de overlever, og det ene sætter sig fast

Det er dyrt at betale for nr. 2, men når man ved det på forhånd, så kan man jo begynde at spare op. Det er ikke så slemt, når man er forberedt på det, men det ER mange penge at skulle betale på en gang.

Held og lykke med det

Rigtig mange tak

Ja, det er dyrt selv at skulle betale for hjælpen. Men så må vi lade være med at købe ny bil, og beholde den vi har nu, som så vil være betalt ud til den tid. Det ville sagtens kunne lade sig gøre, da der er en stationcar fra 2006 Så har man lige pludselig en del penge ekstra hver månede, der kan betale et banklån ned

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Ja, det ville jeg også have valgt så. Pøj pøj 

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.