Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Neiii hvor er hun sød ♥
Neiii hvor er hun sød ♥
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun fin
christina92 skriver: Hej alle sammen Tænkte jeg lige ville komme med en lille update nu Carolina er 8 uger Tiden er bare gået så stærkt og hun bliver så stor. Hun vejer nu 4180g og er 56 cm lang. Hun er stadig lige så skøn og dejlig som hun altid har været. Lige nu går det bare SÅ stærkt med at holde hovedet, snakke med legetøjet og smile til mor og far Det er fantastisk!! Vi skal til KST nu her da hun har "bananform" svejer meget til den ene side og ligger ligesom et c. Og vi tror desværre det er derfor hun ikke er kommet af med afføring i 11 dage nu, og har ondt når hun prutter. Jeg ammer stadig fuldt ud og der er stadig masser af mælk hvilket passer både mor og Carolina super Her kommer lige et lille billede af min lille tiger Tak fordi du læste
Hej alle sammen
Tænkte jeg lige ville komme med en lille update nu Carolina er 8 uger
Tiden er bare gået så stærkt og hun bliver så stor. Hun vejer nu 4180g og er 56 cm lang. Hun er stadig lige så skøn og dejlig som hun altid har været.
Lige nu går det bare SÅ stærkt med at holde hovedet, snakke med legetøjet og smile til mor og far Det er fantastisk!!
Vi skal til KST nu her da hun har "bananform" svejer meget til den ene side og ligger ligesom et c. Og vi tror desværre det er derfor hun ikke er kommet af med afføring i 11 dage nu, og har ondt når hun prutter.
Jeg ammer stadig fuldt ud og der er stadig masser af mælk hvilket passer både mor og Carolina super
Her kommer lige et lille billede af min lille tiger
Tak fordi du læste
Ihhh hvor er hun altså bare FIN
smuk bette pige
mulle85 skriver: smuk bette pige
tak
Smuk pige!
rikkeregnbue skriver: Smuk pige!
Mange tak
Hvor er hun bare søde og smuk Håber det hjælper, men så vidt jeg ved, så hvis det er fuldt ud ammebørn, så må de gå 14 dage uden aff. men det er også længe, håber hun er kommet af med noget inden da
frk-stoltze skriver: Hvor er hun bare søde og smuk Håber det hjælper, men så vidt jeg ved, så hvis det er fuldt ud ammebørn, så må de gå 14 dage uden aff. men det er også længe, håber hun er kommet af med noget inden da
¨Tusind tak
Hun sked på 12 dagen men det er stadig lidt en kamp for hende, men hun har det meget bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128